Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Oj oj. Jeg fikk blødning i kveld, lysrosa på papiret - skal ikke ha IKM før om ei uke. Håper det er festeblødning :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 HI her. Nå kjenner jeg at jeg fått sopp i underlivet, er det også et symtom på evt begynnende gravidtet? Men, nå har jeg iallefall kjøpt canesten ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg ble inseminert for under 1 uke siden og har fått tidenes soppinfeksjon. Håper det er et tegn på noe annet...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 HI her. Så spennende. Håper vi ruger på en spire der inne. Leste at sopp er en av symtomene, pga klimaet der inne endrer seg. Jeg håper iallefall ikke at jeg er "allergisk" mot donoren. Lykke til :-)))
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Hei. HI her. Hvordan går det med deg? Jeg blir ikke kvitt soppen, det klør enda jeg har gått gjennom 3 dagers kur. Også småspotter jeg i ny og ne. Blodet kommer kun ved tørk og den er lysrosa hver gang. Når skal du teste? Jeg skal teste på tirsdag, tør ikke å håpe......
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Løpet er kjørt. Neg test + jeg kjenner at mensen er på vei. Ny forsøk i april :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå