fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 hei... har så lyst å overraske mannen min med sexy undertøy, men dette lar seg vanskelig gjøre siden jeg r str 50-52.... noen som vet om noen nettbutikker som fører sexy undertøy til oss som er store?
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Vet at kjeden Change har undertøy i store størrelser som er sexy og pent. I tillegg bør du forsøke å få ta i merket Prima Donna som også har masse lekkert sexy undertøy. (litt dyrt, men absolutt verdt det)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 tusen takk:) det skal jeg prøve å få tak i:) vet du om noen nett butikker som fører disse merkene?
Mom for two Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei, sjekk ut Laredoute Taillisime. Vakkert undertøy for store jenter. Undertøyet har design som sitter pent på oss frodige damer. Ikke noe string og diverse som har en tendens å gjemme seg i valkene. Sofistikert og lekkert! Mitt daglidagse undertøy kjøper jeg hos Kapahl. Deilig og pent undertøy som sitter pent og holder seg godt. Billig er det også. Jeg bruker xellent undertøyet mitt nå også under svangerskapet, kjøper bare en størelse større. Sitter pent over magen uten å skli ned. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå