Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Sitter og skjelver her jeg sitter.. Tok en test for en halv time siden, og der kom det klart frem en strek! :-) Til tross for jeg er på rugedag 11, og at det ikke var morgenurin.... Guri, dette er helt syyyykt!!!! Endelig!!! Men tør ikke slippe jubelen helt løs.. I morra skal jeg på apoteket og kjøpe ny test!! :-D Men kan det være feil? Mener om medisinene kan gjøre et falskt positivt resultat? Litt vanskelig å forstå dette.... Og vi som var å så lange flate ballær i dag. Satt med tårer i øynene på slutten, ho jenta var så søt... Tenkte at sånn får jeg aldri oppleve!! Nå er jeg helt i himmelen!!!
74skytte Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 GRATULERER! Du er gravid! Kos deg masse fremover. På Riksen tester vi på dag 12, så det bør være greit i dag på dag 11.
Sussebass1 Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 GRATULERER SÅ MYE!!!! Så gøy!! Jeg sendte akurat en melding i postkassen din:) Tror du nok er veldig gravid:) Hold meg oppdatert om hvordan det går da. Klem
Mari 75 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer. Det er mange som tester positivt tidlig, så du er helt sikkert GRAVID. En lege på jobben sa at man kan teste falskt negativt, men ytterst sjelden falskt positivt (skal egentlig ikke være mulig). Lykke til videre! Vi er jo ganske likt i løypa, så da kan vi jo følge hverandre i tiden fremover. Klem Hold oss oppdatert da:)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så mye med den positive testen:-) Kjempespennende! Bare å glede seg over den fantastiske tiden som er foran deg nå:-) Masse lykke til videre...
bella1984 Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så mye...så heldig du er- kos deg i tiden fremover=)
Mamma des.08 Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så mye!!!!!! På rugedag 12 jeg og tør ikke helt ta testen før til torsdag!!! GRATULERER igjen!!!!
Mamma des.08 Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Kanksje greit å bytte nick til Rugedag 12 istedenfor 7 ja hehe
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 Tusen takk alle sammen! :-) Har ikke helt gått opp for meg enda, men det kommer... :-) Håper bare h*n/de holde seg der til desember :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå