Makkapakka Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Samboer vil ha ennå et barn - allerede! Jenta vår er ca 7 mnd. og jeg synes det holder i massevis. Men neida, han vil ha 2 tette, og helst en jenta til, "så de kan leke sammen...." Jeg blir sliten av bare tanken.... Nå er det snart han som skal være hjemme med henne, spørs om han ikke kommer på bedre tanker da? Til dere som har 2 tette, er det veldig slitsomt? 2 med bleier og ikke minst, 2 i vogn.... Puh!
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Det er jo selvfølgelig mer arbeid! Men dobbelt så masse kos!:-) Nå har ikke jeg noen fra før å sammenligne med da, men det blir jo litt ekstra.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Har ingen råd og komme med, men vil si at gutten min er også 7mnd. Og her vil pappa'n begynne og prøve igjen til høsten når mini er 1år. Har litt lyst selv, men er litt 'redd' også, så får se. Men koselig at han har lyst på fler da. mange som har motsatt problem:) Men kommer kanskje til og tenke anderledes når de begynner og gå,og bli litt mer aktive.
Makkapakka Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Sito15: For noen søte jenter du har! Også LIKE!!!! Ser du forskjell?
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Appelsin: Ja vi har faktisk sett forskjell nesten hele tiden. Men Vilde har ett merke ved det ene øyet sitt:-) Egentlig sånn vi har sett forskjell noen ganger. Har litt vanskelig for å se forskjell når jeg ser på bilder fra perioden på prematuravd:-) Men synes de egentlig blir bare mer og mer ulik. Litt rart egentlig når de er eneggede tvillinger. :-O
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk forresten:-) De er søte ja:-) Herlig å være mor til tvillinger:-)
Mitzy Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Hehe, samboeren min begynte og planlegge nr 2 på sykehuset han..Da spurte jeg han bare: Men hvem??? Klart jeg har lyst på en til men må vente litt i såfall.Hvis jeg er så heldig og få en til da så klart:)
maria isabell Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 begynte å prøve på nr 2 3 mnd etter fødselen,vart gravid 10 mnd etter fødselen..en blir annbefalt å vente 1 år...har alltid ønsket meg to tette..har hypermessige savngerskap og fødseles angst...det sier vel sitt,likevel panlagte vi to tette..er veldig glad og vi gleder oss stort..men din kjære må ha forståelse for at det faktisk er du som sak gjennomgå dette..det er tøfftå ta drittbleier og kaste opp sammtidig..eller å være ekstremt kvalm med en hyper 1 åring som krever sitt..og etter fødselen kan eg bare tenke meg hvordan det blir..bleieskift trur eg ikke blir noe problem,så lenge en ikke er kvalm...vi skal til og med kjøpe tøy bleier:) men du må føle på din kropp ka du tåler:) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Jeg vet ikke hvordan det er å ha to tette (enda.) Men jeg har ei jente på 11 mnd og er halveis i graviditeten med numemr to og kan fortelle at det kan være slitsomt å være gravid og ta seg av en liten en samtidig ja. Jeg har slitt veldig med kvalme og nå bekkenløsning da så føler at det går utover jenta mi at jeg ikke får tatt så godt vare på henne som jeg vil. (ikke at ho på noen måte lider noen nød.) Vi ville ha to tette. men disse kommer litt vel tett, (ble gravid selvom vi brukte prevansjon.) Men tenker at det blir flott når de blir større da, vi får en jente til og da vil de forhåpningsvis gå så godt overens at på ferier og annet har de hverandre å leke med.
aanonym Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Bare nysgjerrig: Hvordan vet du at de er eneggede? Trodde man måtte ha DNA-test for å fastslå det helt sikkert?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Kjenner til en som har en 4 år yngre bror, og de var kjempegode lekekamerater...og fetteren min har 3 barn med litt aldersforskjell og de leker alle sammen! Selv har jeg to ekstremt tette jenter, og de ser ut til å bli gode venninner, men kunne likegreit vært 3 år i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå