Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er så rart... Etter at jeg fikk min førstefødte har faktisk ånden min forandret seg. Lukter veldig spesielt, litt stramt... Har aldri hatt problemer med dette før... Noen andre som har opplevd det samme? Hva kan det komme av?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Du har vel gått ned i vekt etter fødselen?Man får gjerne dårlig ånde når man spiser for lite..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Nei, vekt er jeg ikke opptatt av. Trives som flodhest!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg plages også med dette!! Synes d er skikkelig ekkelt innimellom. Redd for å snakke med folk for nærme av og til, i frykt for at de skal få bakoversveis pga ånden min:p Ang. morgenånde så er jo det jo vanlig at den blir ille, men nå er den rett og slett grusom!! Men hva det kommer av kan jeg desverre ikke svare på..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Noe i veien, anonym 21:58??? Nei, spiser akkurat som jeg har gjort både før og under graviditet... Er så merkelig. Bare lurte på om det fantes en logisk forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå