Gå til innhold

antrekk: mørk dress i bryllup= høytidlig bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker ikke helt hvordan det er.han må ha mørk derss og slips, og jeg kan ha en fin kjole? Må bare planlegge litt hvor pyntet vi skal bli:)

og mørk dress, da ville dere tatt det for sort? eller er brun mørk?

Skrevet

Mørk dress er pyntet, du må ha kjole men den må ikke rekke helt til gulvet (under knærne går) og så lenge det står mørk dress kan han ha blå og brun også :)

Skrevet

Vi hadde tolket det som mørk dress. Ikke nødvendigvis sort. Grå, brun, blå e.l......Ikke hvit eller helt lys. Fin kjole til deg høres bra ut. Bare ikke for hvit....eller for dristig.

Skrevet

hvis det er høytidelig bryllup hadde det vel stått galla eller kjole og hvitt? mørk dress er vel mer vanlig tror jeg... den mer avslappede stilen hvis vi kan kalle det det??

Skrevet

bra! da tenkte jeg riktig. høytidlig var kanskje litt feil ord, men kom ikke på noe annet i farten.

tror nok han skla få ha på seg sirt dress, og slips som passer til kjolen min:) skal ikke ha hvit eller ned til gulvet, er sommer bryllup, så går nok for en lyseblå eller lysrosa/fersken eller liknende...... må ha litt farge så man ikke blir hvit som bruden:)

GLEDER MEG JEG. også så moro å planlegge da..... må bare finne en kjole jeg liker.

Skrevet

Ikke stivt med mørk dress nei :) Du kan faktisk stille med buksedress... Og det betyr at du egentlig ikke skal ha gallakjole, men mange gjør det likevel har jeg sett....

Skrevet

skal ikke komme med galla da, men må jo ha kjole. ikke helt meg med buksedress:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...