lille_Harepus Skrevet 24. mars 2008 #26 Skrevet 24. mars 2008 syntes bilde er flott dere er vell bare missunelig? ! og hvorfor være anonym? noen som ikke kan stå for det de sier?!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #27 Skrevet 24. mars 2008 Takk, meg selv med mitt 3. (?) nick :-) hihi...
jonmamma Skrevet 24. mars 2008 #28 Skrevet 24. mars 2008 bare de som ikke har problem me d så kje e anonym. seie jo litt.
velsignet med to Skrevet 24. mars 2008 #29 Skrevet 24. mars 2008 Hærlighet da, lukter det misunnelse her? Jeg hade også vært stolt hvis min kropp hadde sett sånn ut etter svangerskap og amming!
Impulsiw Skrevet 24. mars 2008 #30 Skrevet 24. mars 2008 Men hvorfor legge det ut?? Hvis jeg lurer på åssen noen ser ut vil jeg gjerne se et ansikt jeg da.. sykt å legge ut nakenbilde.
velsignet med to Skrevet 24. mars 2008 #32 Skrevet 24. mars 2008 Joda er enig med deg der, men noen trenger vel kanskje litt mer bekreftelse enn andre eller noe?
shimonie Skrevet 24. mars 2008 #33 Skrevet 24. mars 2008 bare å la vær å se på det bildet det vel! har forsåvidt sett andre temmelig lettkledde bilder her inne av folk, uten at de blir kommentert i det vide og det brede. hvis ho føler for å legge ut bilde av seg selv, så er det hennes sak. jeg hadde riktignok ikke turt det:P litt for sjenert til det. hehe. har en tremening som viser mer enn nok for hele familien!
Impulsiw Skrevet 24. mars 2008 #34 Skrevet 24. mars 2008 Hva vil et ludder oppnå ved å legge in nakenbilde? Det er spørsmålet. Veldig enig med flere over her. Synes det virker som narzisisme.
velsignet med to Skrevet 24. mars 2008 #35 Skrevet 24. mars 2008 Apropo... det er jo mange herinne som legger ut bilder av magen/kroppen når de er gravide, hva er forskjellen her da?
shimonie Skrevet 24. mars 2008 #36 Skrevet 24. mars 2008 ja, hva er forskjellen? hehe. og de som har bilder med babyen oppå seg og puppen synlig? må jo gå for det samme? eller? samme for meg hva folk legger ut=P så lenge de ikke angrer i ettertid
Impulsiw Skrevet 24. mars 2008 #37 Skrevet 24. mars 2008 Jeg driter i åsen bilder folk legger ut av seg. Men det gir jo en ide om åssen menneske det er da.. Kunne ikke ramle meg inn å legge ut bilder av meg selv på den måten...hadde blitt sjokka om noen jeg kjenner gjorde det også. Det er som ei skriver her..noen vil bli sett og gjør hva som helst for å bli det... Sånn er det!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #38 Skrevet 24. mars 2008 Hvis dere har vært her inne litt og lest noe av det som er skrevet så vil dere se at vi har med et menneske som ikke eksisterer å gjøre. Det ble først spekulert i om hun virkelig fantes, siden hun ikke hadde noen ordentlig profil her, og så kom en profil opp. Det kom frem at hun er et psykologisk tilfelle i byen hun bor, der flere kjenner til henne. Hun er barnløs... har prøvd å blir gravid med tilfeldige menn. Da dette kom frem dukket det plutselig et bilde av et barn opp på siden hennes. Og deretter var det mye snakk om at hun var gammel, og vips så kom det et nakenbilde opp... Les mellom linjene, så skjønner dere tegninga...
Mitzy Skrevet 24. mars 2008 #39 Skrevet 24. mars 2008 Måtte jo inn og se på bilde(nyskjerrig som jeg er) Men...syns ikke det er det jeg kaller hengepupper hvertfall. Og uansett etter min mening så spiller det ikke noen rolle hva folk legger ut her av damekropper.. Har jo akkurat likt selv(bare ikke få fin da,hehe) Rart med det men en pupp er en pupp..ikke noen big deal. Men for minsten er det et meal;)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 24. mars 2008 #40 Skrevet 24. mars 2008 Hmm.. misunnelig jeg da! Og hengepupper? Syns jeg absolutt ikke, hadde vært kanon fornøyd om jeg hadde hatt dem... Folk har visst for lite å irritere seg over for tiden, la no folk ha det dem vil på profilen sin;)
sarahrara Skrevet 24. mars 2008 #41 Skrevet 24. mars 2008 Helt enig Renate&Gabriel !! Bildet av Ludderet er fint, og dessuten kan vel folk få ha de bildene de vil på profilen sin =)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 24. mars 2008 #43 Skrevet 24. mars 2008 sitter her i kveld også du, ludderet? Usj, nettopp ferdig på jobb, så slakk i dag!!=p
yret Skrevet 25. mars 2008 #44 Skrevet 25. mars 2008 Personlig blir jeg mer forundret over alle som legger ut ansiktbilder av seg selv med trutemunn og "se så sexy jeg er"-blikk, og dem er det mange av - men dem om det. Fint bilde, fin kropp. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå