miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 23. april 2008 #26 Skrevet 23. april 2008 jeg er 22 år 178 høy og veier hele 114 kg sjokk. var 90 kg før jeg ble gravid med førstemann men la på meg noe voldsomt.. har mistet en del da men langt ifra nok..
kommersnart Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Hei. Jeg er gravid i uke 19 med andremann. er 175 cm høy, veier nå 111 kg.jeg er utdannet kokk og alt for glad i mat!! hehe... Jeg veide 105 kg ved start sist og endte på 113 kg ved fødsel..ikke gale det.. gikk veeeldig bra det...men vil IKKE ha keisersnitt denne gangen heller...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #28 Skrevet 25. april 2008 Hei! Jeg er 24, snart 25år og 160 høy (eller lav ;P ) Og veier 102kg Samboren og jeg ønsker oss veldig barn men jeg har mistet menstruasjonen i løpet av de to siste åra pga økende (mener legen). Nå har jeg blitt satt på reductil for å gå ned i vekt i håp om at mensen vil komme tilbake, og får ikke lov å bli gravid når jeg går på de pillene.. Noen som har noen erfaringer med dette? Hvertfall hyggelig å se at en ikke er den enste her i verden som veier litt mer..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #29 Skrevet 25. april 2008 Hei! Jeg gikk på reductil før æ blei gravid nå sist. Etter første svangerskap ble vekta værende på 105kg. Bynte på reductil, og iløpa 9mnd gikk jeg ned til 75. Ble direkte gravid når jeg sluttet på p-pillen å reductil.. Har termin nå i juni. Men jeg hadde mensen som normalt forde om vekten var høy. Di pillan va superduper på mæ.. æ har fått et nytt liv. Ser at kg kommer på nu i graviditeten, men e så motivert te å kom ned på 75kg igjen. Æ e åsså bare 160.. men 75kg e helt greit for mæ. Ønske dæ masse masse lykke til )
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 Hmm..glemte å si kor mye æ veie nu.. ) E 92kg nu fordelt på 160cm, har 7 uke igjen te d planlagte ks.. så håpe æ ikke ese enda mer ut :/ Æ ska ned te 75 koste ka d koste vil
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #31 Skrevet 25. april 2008 Så utrolig flink som klarer å gå ned så mye! Jeg har gått på reductil siden februar.. men for å være helt ærlig så syns jeg lissom ikke helt det funker så bra.. lurer på hva jeg gjør feil.. Men jeg hatt store prob med til tider å tvangsspise og det har heldigvis forsvunnet, så og si Men har bare gått ned et par kg.. Kommer kanskje etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #32 Skrevet 25. april 2008 Æ bynte å trene litt mer. Spiste d jeg ville, men ble fort mett så mengden mat ble krafti redusert. Hadde perioder der d ikke skjedde noe, men så datt d bare av. Gikk hver 4 uke te legen for å passe blodtrykke, så d ble litt motivasjon å gå ned fra uke te uke. Vet flere som ikke har hatt nytte av reductil, får håpe den funker for dæ.. Har du 10 eller 15mg?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #33 Skrevet 25. april 2008 Hvor mye trener du da? Jeg har vært mye i aktivitet, men det har vært oppussing, flytting og mye løfting, så fikk beskjed av legen om å helst gå 30min rask gange hver dag, men er ikke så lett når en har holdt på aktivt på andre måter en hel dag..hehe.. Men er jo logikk det, å få opp forbrenning og ikke bygge muskler da.. Jeg og har gått til måling nå annen hver uke, håper det bir hver 4 uke nå framover, kan bli litt mye og.. Jeg har fått 10mg, er det bedre med 15?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #34 Skrevet 25. april 2008 Har hest så driv med ridning... så blir kanskje litt annen form for aktivitet. Men legen ville åsså at æ sku gå hurti 30 min hver dag, men me hesten å et barn fra før så har æ ikke tid te å gå tur. Blei dessuten så kjedeli Æ fikk øket fra 10 til 15mg i en periode der vekta stoppa opp.. å da blei d igjen nedgang. Etter æ bynte me 15mg gikk æ ned mesteparten av di 30kg. Du kan jo kanskje spør legen din om 15mg, vess blodtykk å sånt e fint.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #35 Skrevet 25. april 2008 Tusen takk for tipsa! Ja, tror jeg skal ta det opp med legen ang 15mg Det var litt mer inspirerende å høre direkte fra noen at de har klart å gå ned så mye! )
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 27. april 2008 #37 Skrevet 27. april 2008 Hei... Jeg veide 95 kilo før fødsel med barn nr 1.. gikk ned til 55,5 kilo igjen etterpå, veldig stolt av det! Nå har jeg 3 barn (yngste 1 år) og veier 58,5 kilo! Har gått opp veldig mye under hvert svangerskap men har klart å komme ned i vekt igjen hver gang! Stå på jenter, dere kan hvis dere vil:)
Kristine :-) Skrevet 27. april 2008 #38 Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg veier nå 115 kg!!! Har i løpet av det siste året gått ned 10 kg. Litt periodevis... Nå prøver jeg igjen aktivt å gå ned litt i vekt siden vi prøver å få en baby. Jeg prøver å tenke livsstilomlegging fremfor slankekur og mitt første mål er å bevege meg mer og ikke spise sjokolade (som er min store last) utenom helgene.
Mamman til A&D Skrevet 28. april 2008 #39 Skrevet 28. april 2008 småtasser hele gjengen her jo.. ;o) jeg er 27 år, veide 127, da jeg ble gravid, er 10+6 i dag, er 164 lav.. og veier 125 nå. dette er mitt andre barn. sist gikk jeg ned rundt 14-15 kg..
Lotta med novembergutt Skrevet 28. april 2008 #40 Skrevet 28. april 2008 på hvor lang tid gikk du ned de kiloene? Eller var det etter fødselen? Jeg har nemlig gått ned 2 kg allerede (uke 12+4), og håper det fortsetter den veien Blir så mye fortere mett enn før, så matinntaket begrenser seg ganske så naturlig!
Mamman til A&D Skrevet 29. april 2008 #41 Skrevet 29. april 2008 jeg gikk det ned i graviditeten, gikk ikke ned på ammingen i det hele tatt.. gikk ned ytterlige 6 kg etter fødsel.. meeeeneeee.. gikk opp til samme match vekt, og veide det samme nå, som sist jeg ble gravid.. men etter denne fødselen, skal jeg ta en gastric bypas.. når jeg slutter og ammer.. skulle vært på operasjons bordet nå jeg.. ;o)
C@milla *EMIL* Skrevet 30. april 2008 #42 Skrevet 30. april 2008 Jeg startet på 84 - 85 (var litt på vei opp), er i uke 24(imorgen) og er nå 98 kg.. slanka meg 30 kg for noen år siden, og liker egentlig ikke å gå opp, men siden det er graviditet som gjør det, så får det bare være ) synes ikke jeg ser så aller værst ut nå, men har søren meg fått dobbelthake igjen:o) Håper på feit melk som resten av den kvinnelige del av min slekt.. søs slanka seg syyykt mye under amming, men hu var da ganske liten fra før.. så FEIT MELK KOM HER ) Små gleder gitt...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå