Løvinna79 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Han er litt over 3mnd. Noen ganger holder det å putte inn smoken og stryke litt på kinnet, men andre ganger kan det ta flere timer å roe han igjen... Noen som har en god forklaring?
Mina Sophie Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Hei Løvinna:) Når legger dere sønnen deres da..? Kanskje dere må prøve å legge han litt tidligere...? Mulig han er overtrett, og overtrette barn har vansker med å finne den dype søvnen, og våkner lett igjen.... klemmer fra
Løvinna79 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 I dag begynte jeg kveldsstellet kl. 19 og ga han en flaske med melk. Han sovnet 1950, men 2020 var han våken igjen og har fortsatt ikke sovnet. Han hadde en liten lur fra 1730 til 1810 så skulle ikke tro han var overtrøtt heller? Før på dagen sov han fra 13 til 16.
kosestund Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Det samme skjedde oss en periode. Jeg vet ikke hvorfor det skjer. Det hjalp noen ganger å sørge for at h*n fikk i seg begge puppene før h*n sovna.
Ung kvinne Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Kanskje han ikke skulle sovet så tett innpå leggetiden? Min datter også våknet etter en halvtime en periode, men hun sovnet igjen når vi dyttet inn smokken. Det er noe med at når de er så små så sover de så lett, og akkurat når de skal gå inn i den dype søvnen (som er etter 30min) så våkner de - husker ikke helt om det er fordi de kvepper - men der er hvertfall en vanlig situasjon. Hør på helsestasjonen, de vet nok hvorfor.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 hadde samme problemet her en stund også... men det ordnet seg etterhvert.. tror jeg bare ble mere obs på soverutinene på dagen snuppa har 4 halvtimes-dupper iløpet av dagen. (hatt det i et par mnd nå, hun blir snart 5mnd) vi prøver å legge henne ca samme tid hver dag (19-19.30) og står opp ca samme tid hver dag. da får hun rytme på soving, og sovner godt når vi legger henne. (før vi kom inn i "rytmen" kunne hun holde det gående til både ni og ti om hun våknet etter en halvtime) det hender seg hun våkner etter en times tid nå også, men bare om hun ikke fikk i seg nok kveldsmat (sovnet ved matfatet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå