Lisa91 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg og kjæresten min har tenkt en del på navnet Linnea. Men vi har ikke bestemt oss ennå, på grunn av at så mange heter det for tida. Men bør vi egentlig bry oss om det, siden det er det navnet vi liker best? Har dere evt andre forslag til navn? Bare ett navn
Suzy Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Synes dere skal kalle barnet deres akkurat det dere vil, hvis dere liker navnet! Synes Linnea er kjempefint! Husk at det er deres barn og dere som skal si navnet hele tiden! Datteren vår har to navn som er populære og som folk mener er "brukt opp". For oss var det viktigere å velge navn som vi har hatt som favoritter i alle år, ikke hva andre måtte mene. Uansett får vi masse komplimenter for navnet hennes, og det er kjempekos!
Løvejenta_83 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Det syns eg ikkje du skal tenke på i d hele tatt, er Linnea favoritten er det ingen andre navn som vil bli "like bra" hvis du skjønner.. Eg har sjøl alternativ på gutt og jente som visstnok ligger på topplisten, men samtidig er det så store regionale forskjeller... Linnea ligger blant anna på topp her (Sogn og fjordane), men Emil og Hannah som vi vurderer sterkt ligger langt nede på lista.. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Linnea er et popisnavn for tiden, men det er ikke så mange i Norge som heter det. Hvis dere begge liker navnet veldig godt ville jeg valgt det. Det spiller egentlig ingen rolle om det er mange som heter det, så lenge dere er fornøyd. Jeg ville selv vurdert Linnea på mine barn. Andre fine navn: Alexandra Aurora Ella Helle Isabel Jenny Julie Kaya Leah Matilda Mathea Natalie Sara Sofia Mariel Othilie Vielle Cecilia Savannah Sienna Sanna Selene
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Det er kanskje ikke så populært der du bor, fordi det varierer nemlig veldig fra sted til sted. Uansett, jeg ville ikke brydd meg om navnet jeg likte var veldig populært, på en annen side er det ikke gøy å ha 3 i klassen med samme navn. Men Linnea er kjempenydelig. Gå for det om det er deres favoritt:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg og min kjære prøver å finne navn som ikke er på topp listen, nettop fordi vi, som mange andre, syns det er kjedelig med poppisnavn. Mitt favorittnavn er f.eks Vilde og Eskil, og hans er Emilie og Aleksander, men vi har valgt å ikke bruke de navnene fordi de er så vanvittig populære her hvor vi bor. Vi har funnet andre alternativer som er mindre populære. Men hvis Linnea er det navnet dere liker aller best, så syns jeg at dere ikke burde bry dere om det er poppis eller ikke. Linnea er et navn som jeg egentlig er rimelig lei av, fordi jeg jobber i barnehage og der er hele 5 stk med det navnet! Men når jeg "smaker" litt ekstra på det, så er det jo et nydelig navn! :-) Og desuten så er alle de 5 Linnea`ene kjempesøte små jenter ;-) Men jeg tror nok at Linnea kommer til å bli et 2000 talls navn, slik som Anita, Renate og Linda er 70 talls navn.
Troillpia Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Gå for Linnea! Det er et nydelig navn som jeg virkelig kunne tenkt meg å bruke selv, om det hadde vært aktuelt! Her oppe hvor jeg bor, vet jeg faktisk ingen foreløpig som heter Linnea :-)
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Linnea er litt oppbrukt ja - men er det drømmenavnet, gå for det! Better safe then sorry ;-) Mitt forslag er et litt lignende navn, som jeg synes er enda penere, nemlig Linde. Hva synes dere om det da?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Hva med Anéa? Kun 25 i norge som heter det )
ma-85 Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Det viktigste er jo at dere liker navnet. Jeg synes Linnea er fælt, men det er ikke fordi det er mye brukt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 bare bruk det om det er navnet dere ønsker. Jeg selv skal bruke Sarah .
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Bruk fantasien, da! Utrolig kjedelig når alle heter det samme! Hva med Kjærstin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå