C *baby i magen* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 vet dere om noen hoteller rundt der. som er sån passe billige? tenkte vi skulle sove på hotell ei natt før innsetting av eggene når den tid kommer. men er ikke kjent borti der.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Slå opp på gule sider og sjekk, ring og hør hvor mye det koster evt om de vet om noe.. er ikke så kjent selv om jeg ikke bor så langt unna hehe.. lykke til )
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Vil anbefale deg å ringe å bestille så fort du vet dato.. Vi brente oss på det! tenke at skien/porsgrunn er jo ikke så stort, så der må det jo være mye ledig.. Men nei, vi fikk ikke hotel der noen av dagene.. Ringte absolutt alle vi kunne finne på gulesider... Mulig det var noe spesielt som skjedde der da... Men vi endte opp med å bo på et koselig hotel ca en times kjøring unna! :-)
Madam-mim Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg bor i Porsgrunn:) Vil anbefale hotell Vic midt i Porsrunn sentrum. Er litt usikker på prisen per natt. Men det er bare 3 min kjøring til sykehuset. Veldig behagelig.
C *baby i magen* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 takker for svar. skal sjekke opp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå