Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Liker ikke Astrid, ser for meg en gammel dame, men syns Elise er greit.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 synes ikke astrid er noe fint, men elise er pent
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Synes Astrid er litt "gammel dame" og ikke så internasjonalt, men Elise liker jeg. Ville gått for Elise alene.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Olakjolen: navn trenger da ikke være internasjonale?? Astrid er ikke helt min favoritt, men det er et greit navn. Vet bare om damer over 50 som heter det, så det er kansje på tide at dette navnet får "nytt liv"? Elise er heller ikke en favoritt hos meg, men Astrid Elise klinger fint sammen! Jeg syns godt du kan brukde det ;-)
Troillpia Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes Astrid Elise var fint! Før syntes jeg Astrid var et litt tregt og kjedelig navn... men de siste åra har jeg fått mer og mer sansen for det! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 HI her. Takk for tilbakemeldingene Vi har også brukt litt tid på Astrid, men synes nå er det veldig tradisjonelt og fint navn. Sammen med Elise blir det kanskje litt mer moderne også... Og så er det kjekt med et navn som ikke alle har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå