Gå til innhold

Noen som IKKE har mista sexlysten av minipillen cerazette? Og dere som mista sexlysten, hva gjorde dere med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har overhodet ingen sexlyst......Ellers fungerer disse pillene kjempebra og har ingen andre bivirkninger ellers. Noen tips?

Kan gjerne legges ut på skravle (vil være anonym nå)

Hilsen kjedelig kvinnfolk.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sex:) Kjedelig jeg også:)

Skrevet

Om det var pillene eller fordi det var kort tid etter fødsel aner jeg ikke, men jeg byttet hvertfall til hormonspiral og det har tatt seg opp noe etterhvert.

Skrevet

Mistet lysten og sluttet på de. var jo ikke vits å gå på de når poenget med de ble borte ;-) Bruker kondom nå, ikke ideelt det heller, men bedre enn ingenting.

Skrevet

Fikk kviser, blødninger, dårlig humør og null sexlyst. Gikk over til Conludag, ingen problemer. Bruker de også denne gangen.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med de, flott sexlyst her:)

Skrevet

ingen problemer her heller. Sexlyst som bare det, og ingen andre bivirkninger. gått på den i flere måneder og er veldig fornøyd:-)

Skrevet

jeg bruker cerazette og har ikke merket noe, men så er jeg ny forelska også da,hihi:))

Skrevet

jeg har hatt dårlig sex lyst i flere mnd. Nå er det 7mnd siden fødselen. Nå den siste mnd har vi prøvd med leketøy, og det hjelper veldig. Men den er fortsatt ikke på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...