Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leser at det er vanlig å få angstanfall iløpet av svangerskapet og særlig rundt denne tiden pga at det begynner å nærme seg fødsel osv osv...

Men hva skal jeg da tro når jeg får små panikkanfall helt uten grunn?

Hadde et lite et en kveld her for en ukes tid siden. Da var det mer at jeg ikke klarte å finne en god liggestilling og fikk litt åndenød fordi jeg ikke fikk roen over meg liksom.....ganske ekkelt.

Men idag fikk jeg skikkelig åndenød midt på dagen. Satt i bilen på vei til en venninnne (ikke jeg som kjørte heldigvis) da jeg plutselig følte at noen satte seg på brystet mitt. Måtte ta av meg sjalet, åpne jakken, løse på beltet og allikevel hadde jeg mest lyst til å skrike å løpe ut av bilen. Skikkelig ekkel opplevelse :(

Det gikk heldigvis over da vi kom fram til venninnen min men har lite lyst å oppleve noe sånn igjen. Noen andre som har hatt noe lignende??

Jeg gruer meg ikke til fødselen eller noe sånt så skjønner liksm ikke hvorfor det skjer....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137227104-angstanfall%C3%A5nden%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ har hatt litt småangst for fødselen... snakket med jordmor om det så ble litt bedre. E visst vanlig å tenke litt på det i disse tider ja. Ellers har æ vært litt smådeprimert også når æ e hjemme å kjede mæ, lure på om æ klare å vær ei bra mor osv. Men det har no gått over det også. E veldig fint å kom sæ ut å møte andre som e i samme situasjon på BIM-treff, skjønne at man e helt normal da og at andre har det likedan! =)

Takk for svar

Men jeg er ikke bekymret for fødselen egentlig...ikke bevisst i alle fall. Så derfor syns jeg det er enda mer ekkelt, for det er liksom uten grunn og uten forvarsel... Gleder meg ikke så masse til å begynne på jobb igjen imorgen om det skulle skje igjen..

Og jeg vet at jeg ikke burde tenke så mye på det for da maner jeg vel fram et nytt anfall bare av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...