Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Går på cerazette, men innimellom i det siste så har jeg vært litt småkvalm, kastet opp litt og hatt hodepine oftere enn vanlig, har tatt ceraztte hver dag utenom en stund siden da jeg var ikke hadde flere og gikk da 4 dager før jeg hentet nye. Hadde ikke sex i de 4 dagene jeg ikke gikk på cerazette og ventet til jeg hadde gått på ceraztte i 3 dager før jeg hadde sex igjen. Men kan jeg ha blitt gravid da? JEg vet at dere ikke kan vite det, men er dt en mulighet for å bli gravid når man går på cerazette??
Ung kvinne Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har lest litt innpå her, og har sett at det er mange som har blitt gravid når de har gått på cerazette. Isåfall gratulerer:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 oi såpass ja, ja så på det innlegget at mange som har blitt gravid på cerazette ja.. men har jo ikke vært så dårlig som i første svangerskap, da kastet jeg opp døgnet rundt i 4 mnd, nå har jeg bare kastet opp 4 ganger på 2 uker,men har vært litt småkvalm og hatt "mensensmerter" I ryggen. mn hvis man har vært mye kvalm i den n svangerskapet så trnger man vel ikke å være det i andre svangersksapet eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå