Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hehe, høres litt rart ut, men skjønner dere hva jeg mener? Når kan man herje litt med dem, og løfte de etter bena opp ned?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Utenfor balkongen slik Michael Jackson gjorde?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 helst etter de har fyllt 2 år pga blod til hodet er ikke bra når de er små
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Her har vi herjet slik med snulla siden hun var ca 5-6 mnd tenker jeg.. Hun elsker det og kommer bort til oss og sier "oppnede" Hun er 16 mnd nå og har ikke tatt noen skade av det Signerer med anonym siden man sikkert blir "hengt" her for å fortelle at man gjør slikt
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Det tror jeg bare du skal leke deg med og ikke tenke særlig på! Vi har nok tulla og herja med skatten siden hun sikkert var 3-4 mnd. Det er jo ikke akkurat snakk om en halvtime......men det har blitt mer og lengre nå når hun er 9 mnd. Skatten elsker det og hyl- ler!!!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Når de er sterk nok i nakken. Jeg gikk til kiropraktor med mini og da snudde han ham opp ned enda han bare var 2-3 mnd gammel, holdt ham om hoftene (ikke bena) og gynget ham forsiktig litt fra side til side, det skulle vist hjelpe på å strekke og myke opp ryggen. varjo ikke mange sekundene om gangen uansett. Han er blitt forsiktig herjet med siden da egentlig, mer og mer ettersom han ble større. Nå er han 9 mnd og tåler masse :-) Viktig å bare gjøre det så lenge babyen synes det er greit, gråter den må en ikke gjøre dette så klart!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 min er nå 11 mnd og han steller seg opp/ned selv... kommer krabbende fort legger hodet i fanget vårt og strekker ut bena så han nesten er opp/ned selv. så vi lar han enten rulle kråke eller løfter han opp/ned
Carta Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Vi var hos kiropraktor med mini da han var 2mnd. Kiropraktoren min hadde besøk av en amerikansk spesialist på småbarn, som har forsket på adferdsproblemer som følge av en tøff fødsel. Det var kjempespennende å høre hva han fortalte og å se hvordan han håndterte babyen og snakket til han og sånn. Han holdt mini inntil seg opp ned i flere minutter, som et forsøk på å simulere fødselen. Forskjellen var at nå skulle mini få jobbe for å komme seg "ut" og ned i armene mine ved å kunne sparke ifra osv, i motsetning til under fødselen da han bare blir presset på alt som skjer uten å kunne gjøre noe verken for eller imot. Det var som sagt utrolig spennende å være med på og å se hvordan mini jobbet. 2. gangen han gjorde det samme gikk det ganske fort, da han hadde skjønt hvordan han skulle komme seg nedover. Tror vi kan konkludere med at de små tåler en del mer enn man tror.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Ha-ha! Ikke henge baby opp ned hvis den gråter! Jo, takk for tipset, har alltid lurt på dette...!?!
fox`y Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 kiropraktorn tok micro opp ned når han var 3 uker gammel, så litt grotteskt ut syns jeg for han herjet ganske mye me han.men de tåler en go del assa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå