lena26 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 cecilia karoline sofia julia rebecca juliane mariell maria
Vannmann35 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Mange flotte navn dere har! Min rangering: 1. Cecilia - vakkert, internasjonalt og sjeldent 2. Maria - flott, klassisk og internasjonalt 3. Karoline - samme, men liker best med C... 4. Sofia - flott, litt eksotisk - liker kanskje Sofie bedre... 5. Julia - koselig 6. Rebecca - pent Mariell og Juliane liker jeg ikke, synes det er ganske harry navn.
*Urolig* Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg rangerer : 1 Sofia Kjempe fint! Syns Sophia er en mer elegant skrivemåte.=) 2 Julia skjønt navn, men liker egentli Julie bedre 3 Cecilia Vakkert De andre liker jeg desverre ikke =)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Mariell! Det er så pent! :-) Ellers liker jeg Sofia, Julia og Maria.
prebs Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Jeg ville rangert sånn. 1. Maria- nydelig og klassisk (bare mye brukt...) 2.Karoline- også nydelig 3. Julia- flott! 4.Rebecca og Cecilia (klarer ikke å velge) 6.Sofia- helt fint, men liker med E bedre 7.Juliane- ikke så glad i 8. Mariell -litt harry for meg også
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Cecilia. Utrolig vakkert navn. Sofia på en god nr. 2.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 En del fine navn dere har å velge mellom. Min rangering: 1. Sofia - nydelig navn som jeg selv kunne brukt 2. Cecilia - kjempe fint 3. Mariell - liker veldig godt 4. Maria - veldig fint og klassisk 5. Julia - fint, men liker Julie bedre 6. Juliane - ok navn, men ville ikke brukt det på mine barn 7. Rebecca/Karoline - helt greie navn, men er ikke så veldig glad i de, syns de e litt harde. Liker Rebecca bedre med dobbel k istedenfor c.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå