Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Har dere testet den "klokka" med Lille ennå? Funka?? Vurderer å skaffe jeg også - ser IKKE positivt på klokkestillingen til helgen, med tanke på tidspunktene Matilde allerede har begynt å våkne på....
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke prøvd den. Hadde tenkt å prøve forrige helg, men hun jeg lånte den av fant ut at hun ville prøve den igjen selv *S*. Sånn er det når man somler (og har en sønn som i perioder sover greit lenge) Jeg venter på tilbakemelding fra eieren av klokka før jeg evt kjøper en selv. Skal melde videre til deg når jeg hører noe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Nice! Her avventer jeg litt selv også - Matilde har nelig sovet kjempegodt etter klokkestillingen! Hun overnattet hos mamma fra lørdag til søndag og da sov hun til 8 på klokka (dvs 7 etter gammel tid). I dag vekket jeg henne litt over 8!!! Kanskje dette er starten på bedre (dvs gode gammeldagse) tider igjen?? *håpe og krysse fingrene*
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Han gråter fortsatt sårt.....aldri grått så lenge-....vet ikke hvor lenge jeg klarer dette altså :-((
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 blingsa...trodde dette var smokkeslutttråden, jeg....... *stresset*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå