Gå til innhold

Hva kan deres babyer på 3 måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser de noen form for intreresse for leker osv? beveger de seg noe? søker kontakt med omverdenen osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jente på 3 mnd kan smile, "rope", holde hodet selv, hun har så smått begynt å gripe etter leker jeg holder foran henne og fører dem til munnen.. hun er veldig interessert og nysgjerrig, følger med på leker og kan ligge lenge under babygym. når jeg ammer henne griper hun etter ansiktet mitt. hun snur seg etter lyder og etter folk som går forbi henne.

Skrevet

Ja jenta mi gjør mye av det samme som din. Hun snakker og roper mye og etterlikner lydene vi lager. Når mannen min synger for henne, så prøver hun å synge med:) (Holder en tone lenge) Hun har akkurat begynt å snakke med seg selv i speilet, og klarer å ligge lenger og lenger under babygymen hver dag. Der dytter hun på lekene. Ellers prøver å gripe etter leker, men får det ikke helt til enda. Hun har forresten ledd en gang skikkelig, men det var i søvne:) ellers er det tilløp til latter innimellom:) Utrolig morsom tid. Hun klarer nye ting hver dag og det er store framskritt.

Skrevet

Jenta mi smiler og ler sånn halveis også løfter hun hodet, armene og beina, også ser hun etter den som snakker og ellers veldig mye av det deres kan ;)

Skrevet

er vel mye av det samme her. han har løfta hodet stødig i over 2 mnd, så det er vel ikke noe "spesielt" for øyeblikket.. han kan "stå" selv, dvs. holder han så han ikke ramler. vil bare stå hele tiden, eller sitte.ellers griper han etter neser, skjegg, hender, munn og leker og prøver å dytte det som dyttes kan, i munnen. kan fint ligge under babygymen en god stund, så lenge vi er i nærheten så han ser oss. liker å ligge i vippestolen sin og, så lenge den vibrerer og det er lyd og lys han kan døtte på. har ledd en gang ordentlig so far. ellers smiler han og snakker masse til alle som snakker til han=) under dåpen, da oldefaren hans sang, skulle han absolutt synge annenstemme:P gjennom HELE sangen. var litt morsomt hehe

Skrevet

glemte å skrive at han er veldig glad i bananleka hans=) den er han stadig borte og slår på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...