Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2008 Sønnen min hjalp til å legge ut innlegget før det var ferdig.. Flinke gutten min... ;o) Vi har fått svensk kjøtt og vet ikke helt hva det er..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Nei, svinekam er det ikke det heter kasler på svensk...
wildberry Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 min kjære er svensk og han sier det er det er det samme kjøttet som er i koteletter, bare at det er laget en stor bit kjøtt i stedet for koteletter.. det kan kokes eller ta i ovnen!
Muffinsmamma Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 altså jeg vet ikke hva det heter på norsk jeg!! men det er en bit svinekjøtt som har mye ben og fett i seg. Ikke så vanlig i Norge, der ser man vel mest svinefilet og koteletter.
tante grusom master of law Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 som hun over her sier. Samme som kotteletter men mer fett i seg. Supergodt å steke i ovn spekket med svisker!!
rødhette* Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 ok.. jeg søkte på nett og fant svaret der, jeg. Jeg var ikke kritisk nok til kildene da. Er iallfall svin hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå