Gå til innhold

Minifom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten her på 4 uker har ikke kolikk, men sliter med å få opp rapene sine, og har endel luftsmerter. Han får mat 2 ganger i løpet av natta, og den etter runde 2 i 4 tiden om morgenen, blir han veldig urolig. Ligger og trykker og lager "sauelyder" i senga, og faller ikke til ro og sovner igjen. Ender med at vi er våkne iallefall til 6 med forsøk på raping, litt mer pupp og stress. Er periodevis sånn på dagen og.

Har tenkt at minifom kan hjelpe oss med dette, men står på pakken at man skal ta det før hvert måltid. Tenker at jeg helst ikke vil gi han for mye, og at jeg i utgangspunktet bare vil gi han det før det siste nattmåltidet jeg vet det blir problemer med. Noen som har erfaring med dette? Vil det funke å bare gi en gang i døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er minifom?

Men babymassasje hjelper på å få opp rapene!:) Hvis du masserer med tommeltott og langefingeren sammtidig i små dytt nedenfra og oppover ryggen.. helt fra den lille rompestompen og oppover ribbena. Hvis du tar litt "hardt" i så ser du at de slapper av og at det er deilig. Massasje er jo alltid deilig:) for både stor og liten.

Skrevet

Har massert han, og det hjelper godt når vi holder på en stund med olje og han er naken på stellebordet. Men vil ikke venne han til det om natta...

Minifom er noen dråper man får kjøpt på apoteket som i utgangspunktet er mot kolikk. Men kolikk er jo luftsmerter, så tenker liksom at det kanskje hjelper her og...

Skrevet

Det hjelper selv om man bare gir det en gang i døgnet, det hjelper til for å presse opp lufta..

Min gutt hadde kolikk, og brukte minifom i 2 måneder, men de gangene jeg sluttet med de for å sjekke om det hadde gitt seg, hjalp det med en gang jeg begynte på igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...