Gå til innhold

Nordic cab sykkelvogn/pulk, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har behov for både pulk, sykkelvogn og joggevogn, og lurer derfor på om nordic cab er noe for oss etter som den har alt i ett, pluss litt til. Det jeg er redd for er at den ikke er like bra som andre, at det blir bare halvveis løsninger. Noen som har negative erfaringer med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den. Brukt den som pulk og sykkelvogn til nå.

Mannen dro pulken og var storfornøyd, spesielt med gode seler. En annen gikk på siden med fjellpulk og prøvde vår; likte og selene mye bedre enn belte som fjellpulken har. Eneste er nok at den nykker noe mere enn med en fjellpulk (som har fjærer). Mannen min sier her at de ikke betyr så mye.

Jeg har brukt den mest som sykkelvogn, minsten har vært med siden har var 6 mnd da det er mulig å legge ryggen helt ned. Har ikke prøvd andre sykkelvogner jeg da, men syns det er topp å bruke denne. Får med seg litt ekstra og fin til trimturer. Man har jo med seg det lille hjulet på sykkelvognen så jeg sykla hjemmeifra og ned på helsestasjonen som befinner seg i et kjøpesenter = praktisk 3-hjuling:)

Eneste som er litt dum patent er åpningen til barnet. Den er på 'skinner' og du drar hele forstykket bakover. Får god tilgang til vognen men kunne tenke meg vanlige glidelåser egentlig. Så ikke de store problemene. Kan varmt anbefale denne. Vi har det også slik at vi må ha tilgang på pulk selv om ikke det blir for ofte. Sykkelvogn har jeg drømt om lenge før minsten kom til verden, vi har hunder og hundeseleløsning, og man har jo ôg søskenvogn ved bruk av det store hjulet foran. For oss vil det bli viktig å få med 2 barn om gangen uten å gå til innkjøp av 2 pulker!

Skrevet

Vi har denne, og er SUPER fornøyd.. Også gir de veldig god service:)

Skrevet

Sjekk også ut www.chariotcarriers.com

De har samme løsningen men mye kulere design og suuuuper kvalitet. Må bestilles fra Danmark eller USA. Du kan opprette leveringsadresse i Statene på www.jetcarrier.com

Med dagens dollarkurs er det masse penger å spare!!! Halv pris i forhold til Norsk forhandler.

Skrevet

Takk for tipset. Har du en slik Chariotcarrier? Jeg har sjekket ut internettsiden, og ble veldig interessert. Virker som om det er flere accessories til denne. Men hvordan fungerer den som pulk? Ble et vanskelig valg når jeg vet så lite om hvordan de fungerer i praksis, og hva de positive og negative sidene er. Kan noen hjelpe meg? Hva mente du med å opprette leveringsadresse i Statene?

Skrevet

Har svart deg på PM også.

Dette med leveringsadresse i statene er fordi de ikke leverer direkte til Norge. Men dersom man ønsker å kjøpe noe i statene (hva som helst unntatt piller, alkohol og våpen) så kan man opprette en postadresse i USA gjennom www.jetcarriers.com. Deretter sender de varen som post til Norge - mot et gebyr. Uansett så sparer du masse penger - spesielt med tanke på dagens kurs (rundt 5). Gå inn på siden deres så ser du selv.

Eneste negative jeg kan tenke meg er at du ikke har en norsk forhandler å reklamere til dersom det skulle være noe....Vi har hatt vår vogn i 3 år og har brukt den daglig hele året rundt (poden sykles til barnehagen hele året). Ingenting har gått i stykker!! Veldig enkel å demontere og flatpakkes også så den får plass i bilen feks. Vi bruker den som vogn og sykkeltralle. Syklet masse i marka med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...