Gå til innhold

Til dere som har Carena Easy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dere noe i vogna som barnet sitter/ligger på? Hva i så fall? Bare lurer... Skal på ferie til Itali, og har kjøpt denne vogna til å ha med. Men synes det virker så ekkelt å ligge rett på det harde stoffet vogna er laget av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Carena Freerider som "sommervogn".

Pleier å legge en flispledd slik at det ikke blir så "hardt" for gutten min å ligge på. Ellers bruker jeg lammeskinn i vogna.

Skrevet

Har du laga hull for selene i pleddet da eller? Jeg har et lammeskinn jeg også, men pga. den "selen" som går opp til bumperen så tror jeg ikke jeg kan bruke det..

Skrevet

Har selv holdt på og eksperimentert i dag for vi skal til Egypt i April. Jeg har en vognpose i fleece som har hull til 5-punkt sele og den passet veldig bra. Kommer bare til å bruke underdelen på den da og dekker den til med et håndkle eller noe hvis det blir for varmt eller klamt. Skal lage hull iet mykt håndkle til selene...Hvis jeg ikke hadde denne posen fra før hadde jeg spurt på utstyrsbutikken der de selger Carena. Lurt å kunne bruke selen synes jeg ;-)

Skrevet

Hvor har du kjøpt din pose da?

Skrevet

Min pose er en Xadventure pose som fulgte med da jeg kjøpte min Xadventure vogn...og butikken der de solgte posen er lagt ned (babybest)....men det finnes sikkert en sommer pose fra et annet merke å få kjøpt. Tror Carena også har poser, og de er sikkert tilpasset vognene.

Skrevet

Du kan jo kjøpe et såkalt "seat insert", en tynn madrass/sitteunderlag som har hull til selene. Simo har, og OTH blant annet. Passer sikkert til carenaen også. Kan også sy selv hvis du er litt fingerferdig av deg - Google seat insert eller let litt inne på nybaktmamma.com så får du sikkert noen tips.

Jeg hadde lyst på et sånt til Emmaljungaen i fjor, og har også en Carena Easy. Fikk aldri somlet meg til å skaffe det og det har gått helt fint uten. Vi dro på ferie til Frankrike da jenta var 10 måneder og det fungerte fint med Carenaen uten noe underlag.

Skrevet

Vi var i Nice i august i fjor (da er det temmelig varmt...) og vi brukte faktisk lammeskinnet som underlag (et korthåret et). Gutten vår var veldig fornøyd, han sov godt, det var mykt og kjent og han ble aldri klam. Vi fikk noen rare blikk, men er veldig glad vi hadde skinnet i vogna. Det hadde vi ikke året før, og da ble han mye mer varm/svett fordi underlaget ikke var så luftig. Når det gjlelder seler og sånn, er det bare å skjære hull i skinnet til dem, det går helt fint og skinnet rakner ikke eller noe sånt.

Skrevet

Jeg er veldig glad i helsepledd om sommeren! Brett et helsepledd i 2 og lag hull til selene... De små hullene som er i helsepleddet fra før vil la noe luft komme under barnet og hindrer at det blir for varmt! Også får ungen så fint møster i ryggen! hihi

Skrevet

jeg brukte et seat insert fra simo softline serien.. passet perfet til vogna..=) stoff på den ene siden,og fleece på den andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...