Gå til innhold

Hva med Arne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en morfar som heter det, og det kunne jo vært koselig å brukt det. Men er litt usikker på om jeg egentlig liker det... Hva tenker dere om dette navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint- og det hadde vært koselig å møte en smågutt som heter det i 2008;-))

Skrevet

Syntes navnet er grusomt til en liten baby og guttunge,men er greit til en eldre mann.

Skrevet

Bruk det! KJempegreit navn som få unge heter i dag.

Skrevet

Nydelig navn. Hadde det ikke kollidert med etternavnet vårt, så ville jeg vurdert det.

kjempesøtt...en liten Arne...

Skrevet

Jeg synes ikke det er fint. Hører til en annen generasjon liksom. Blir litt arne-bjarne-kjell for meg... ;)

Skrevet

Har en tremenning på 11 år som heter Arne. Han er oppkalt etter vår oldefar, og jeg syns det er litt kult med et slikt gammelt og traust navn på en liten gutt! ;-) Jeg er såpass ung at Arne er et navn jeg egentlig bare forbinder med gamle bestefedre. Men jeg syns også at det er litt kult når disse gamle navnene får nytt "liv", og jeg vurderer faktisk selv et slikt gammelt navn til min kommende datter. Nemlig Sigrid, etter min oldemor ;-) Og så et mellomnavn fra min samboers familie.

Skrevet

Det er veldig koselig med oppkalling, og flott at gamle navn er blitt populære igjen, men jeg syns Arne er et kjedelig og intetsigende navn...Ihvertfall hvis det står alene. Hva med å ha et annet navn enten foran eller bak??

Skrevet

Arne er et tøft navn. Kjenner både en gamal og en ung Arne, navnet passar til begge to:)

Skrevet

Tøft å ta i bruk litt "gamle" navn. Synes det er et fair navn og du burde bruke det. Kjempegøy å møte en liten Arne i 2008, som noen sa.

Skrevet

Jeg synes Arne er et helt ok navn! Arti også, i og med at ikke så mange unge heter det lenger...

Skrevet

Synes ikke det er fint... Hvis du er usikker selv, hva med en vri som Arnstein etc?

Skrevet

nei, liker det ikke... sikkert fordi det minner meg om gamle menn..

Skrevet

Syns Arne er kjempefint jeg!

Det er så utrolig kjedelig med Sander og Noah og alle disse navnene som er så vanlige idag, ikke at det ikke er kjempefine navn, men det blir litt kjedelig når du må ha med førstebokstaven i etternavnet for at man skal skille deg fra alle de andre Noah'ne og Sander'ne i klassen din.

Arne er et godt, stødig og flott navn. Ville faktisk vurdert det selv, hvis ikke mannen min het det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...