Gå til innhold

Noen her fra Lørenskog??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 12, termin 13 oktober og nesten nyinnflyttet til lørenskog. Hadde vært veldig koselig å treffe andre gravide i området. Supert hvis dere har termin i samme periode!

Skrevet

Hei, jeg bor i Slemmestad, men regner med å flytte til Lørenskog i løpet av noen måneder. Er nå 26 (27 når babyen kommer), venter min første, og har termin 26.sept :-)

Skrevet

Da må du sende meg en melding når du flytter! Min første også:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei dere 2 :)

Jeg er innom fra November-klubben.

Jeg flytter til lørenskog, veit ikke helt når(spørs når huset står ferdig), regner med at vi er inne i august:)

Jeg har foreløpig termin 9.nov.

Hadde vært fint å bli kjent med andre i samme området, kanskje vi kan ta noen trille-turer sammen :)

Skrevet

Hei hei! Hyggelig å se at flere som er fra Lørenskog her. Bor selv på Finstad og har termin 29. oktober Jeg er 28 år og er gravid for første gang. Alt er jo veldig nytt, så det er greit og kunne være flere om samme ting.

Skrevet

Hei.

Jeg er også 28 år, og venter mitt første barn. Bor nå i lillestrøm, men bygger hus i Lørenskog:) v/Finstad faktisk ;)

Skrevet

Lørenskog her også, nærmere bestemt Rasta. Vi venter også vårt første, og jeg har og termin 13. okt. Moro :)

Skrevet

Så bra! Da er vi jo mange fra lørenskog da.. Vi får arrangere et treff utover sommeren som mange andre her inne gjør! Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...