Gå til innhold

Hva skal man pakke i bagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har pakket:

Til meg:

Morgenkåpe

yndlingsjoggebukse

undertøy

ammebh og topp

fin genser ved besøk

Sandaler, sonn som alle har med hull i

Til tassen:

Body og stilongs

genser og bukse

dress og lue

Til samboer:

t-shorte

undertøy

genser

kjeks og sjokolade:)

Toalettsaker:

Mini shampo, body lotion, børste osv på sparkjøp. Tar så liten plass.

ammeinnlegg, bomull og vanlig

smokk evt

mykt papir til toalett, skal visst være litt hardt på sykehuset

to bleier til tassen, hjemtur

bind

Tilslutt:

film camera med lader

apparat med lader

mappe med alle papirene i

en cd med rolig musikk

Her blir det joggebukse og noen store myke t-skjorter til meg.. Sokker og amme-bher. Ammeinnlegg. Toalettsaker som deo, kremer, såpe, shampo og balsam og annet som man MÅ ha( er ikke så mye for meg, bruker ikke sminke..)

Noen bodyer og myke bukser til den lille, og et godt og mykt pledd.. Så noe å reise hjem i!!

Innesko er greit å ha med da.. Pluss at noen svetter mye med alt vannet som skal ut av kroppen,så er greit å ha med noen topper/t-skjorter ekstra..

Papirer og en liten notatbok..

Skal også ha med vogna slik at jeg slipper å trille rundt i plast kassen denne gang.. Den er jo grei, men bråker og vogna virker mye mer barnevennlig egentlig..

gladmy:

Pakket allerede??

Er 3 mnd igjen:)) hehe

Jeg har også lyst, men synes det er litt drøyt....

da må jeg isåfall kjøpe alt nytt og legge det i en bag... eller??

Kan jo ikke pakke ned tannbørsten enda... det blir litt knotete å dra den frem hver dag...eller at tenna og ånden blir utrolig dårlig innen jeg føder... hihi

Men når jeg skal pakke... Åååååå gleder meg!!

Men blir neppe før i mai en gang...Kanskje 1 mai?? hihi

jeg har ikke begynt å tenke så langt ennå.... Bør kanskje begynne å handle inn litt. Har ikke kjøpt ammebh, innlegg osv heller.

Syntes det er vanskelig med størrelsen. Vet jeg gikk opp en størrelse sist når jeg amma - men vet og at de amme bh`ene jeg hadde kjøpt på forhånd ikke passa. Ble gitt bort rimelig kjapt :-(

En ting som jeg iallfall skal gjøre selv denne gangen - er å få pakket ned tøy til å reise hjem i selv.

Mannen min var så snill sist og kjøpte nytt til både meg og babyen. Problemet var bare at han ikke visste at jeg hadde en slaskemage og stooore pupper som og skulle være med hjem - haha.

Buksene passet med toppen satt bom fast over puppene -haha.

Kan le av dt nå - men syntes ikke det var sååå gøy der jeg satt på sykehuset med lyseblå baby i ny vogn og med gravid tøy på selv ( som jeg ankom sykehuset i 2 dager tidligere..).

Heldigvis er det sommer denne gangen og jeg skal sannelig finne meg en fin fin kjole med masse vidde i som kan dekke både pupper, mage og alt annet! Men likevel føle meg veldig bra i ( om det går ann etter en fødsel).

Jeg husker ellers at tights var veldig ok å ha med på sykehuset sammen med tunika! Magen blir liksom presset litt inn og det er yppelig å amme i tunika som ikke sitter bom fast.

Bare sørg for å pakke riktig størrelse (hint, hint fra ei som har gått på bommerter før der og...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...