Gå til innhold

Ligger man helt naken når man føder??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gang hadde jeg på meg min egen topp. Den kunne jeg vri svetten ut av etterpå :-)

Andre gang hadde jeg sykehusskjorten...det var mer konfortabelt. De siste timene hadde jeg ikke noe nedentil....det var liksom greit at jordmor hadde fri tilgang.

:-)

Annonse

Følte meg truffet når jeg leste overskriften. =)

Var peise naken som vi sier her. Vasa i og ut av badekaret hele tida,og når jeg var ferdig med det,hadde jeg en handduk rundt meg,men den datt av etterhvert. Brydde meg ikke om at jeg var naken,tenkte ikke på å spørre etter noe heller. Skal se om jeg ikke husker det denne gangen ;)

Jeg tror ikke jeg kunne brydd meg mindre om jeg må ligge naken eller ikke. Jeg blir nok så varm i skjorta at den flyr vegg imellom til slutt alikevel! Ingenting der de ikke har sett fra før alikevel :D

måtte tenke meg nøye om her- kunne ikke huske det helt. Men kom på at jeg løp litt fram og tilbake med første gangen fra badekar til senga. Var rimelig naken da. Begynte med singlet med nr 2 og kasta den etter hvert og. Blir så utrolig varm og bryr meg ikke når riene virkelig setter inn. Og så er det noe med det når beibisen kommer ut og får ligge inntil deg. Da er det ikke særlig koselig å bli møtt med mammas svette t-skjorte.

Jeg begynner sikkert denne gangen og med en litt lang singlet. Føler seg litt mer vel liksom der og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...