Gå til innhold

Uke 19, kvalmen gir seg ikke

Anbefalte innlegg

Nå er jeg meget lei og sliten..... uke 19... kvalmen HAR blitt bedre, oppleves på langt nær så ille som frem til uke 15... MEN, hvorfor konstant uggen, kommer med ukontrollerte brekninger, kjennes som en tennisball i halsen som verken vil opp eller ned, uansett om jeg raper, spiser, drikker, brekker meg eller kaster opp..... alle gode forsetter om sunn og god mat, mye aktivitet for å strutte av sunnhet og lykke blir bare en svak mimring i gode stunder, ingenting av disse forsetter klarer jeg å holde på, fordi alt handler om å lindre denne grusomme følelsen, uansett om det gjelder potetgull, kollapse på sofaen etter en lang dag på jobb, blæææææ.

Blir en ond sirkel dette her... noen som har råd, er DESPERAT!!!!

takknemlig for alle gode råd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137224707-uke-19-kvalmen-gir-seg-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Føler virkelig med deg. Har du prøvd SEA-band ? Det er et armband med en kule på,som skal trykke på et kvalmepunkt på handledet ? Får kjøpt det på helsekostbutikk eller Apoteket. Eneste som har hjelpt meg. Jeg var kjempe kvalmen hele døgnet fra uke 5 pluss oppkast om morgen. Jeg har vert kvalmen selv om jeg har hatt armbandene på, men har vert myye bedre. Det er viktig at det blir riktig plassert. Ellers anbefaller jeg harde grønne epler. Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...