Gå til innhold

Åssen bind..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen bind tar dere med på sykehuset? jeg har liksom aldri brukt no særlig sånt før, OB har liksom vært greia mi:P men hva trengs? og hvis vannet skulle gå? hva bruker man da? bruker noen innleggsbind nå? hvordan? hehe, jeg er heelt grønn på detta her... libresse har jo MASSE forksjellig, også er det tena lady... noen anbefalinger`? så slipper jeg å stå å lete lenge i hylla på obs mens sambo venter hehehe...

Fortsetter under...

Skrevet

Har blitt anbefalt å ta med nattbind. Kan visst blø ganske mye, og da er det greit med et som "tar unna" litt.

ellers så tar jeg vel med prøven jeg fikk på tena lady (i liberopakken) og sikkert noen vanlige libresse med vinger.

Også hørt noen som anbefaler saba, for de er visst så myke.

Jeg jobber som sykepleier, og har planlagt å stjele noen engangstruser og skikkelige bleier å ha i tilfelle vannavgang. Er førstegangs selv, så aner jo ikke hvordan ting skjer :)

Skrevet

Til tiden etter fødsel må du ha noen solide nattbind. Jeg liker best always sine.

Og hva tenker du på med vannavgang? Hvis vannet går om du skal ta på bind da? Det kan en sikkert, har ikke skjedd meg så jeg vet ikke. De fleste fødsler starter med rier ikke med vannet.

Skrevet

ja jeg bare tenkte sånn i tilfelle hehe, men det er kanksje like greit med de nattbindene da. spørs vel og hvor mye som kommer, OM det skulle komme noe, hehe..

Skrevet

Vil anbefale deg å ta med deg en pakke med solide natt- bind som feks. always, libresse eller saba (ja de er gode å myke og dermed fine å bruke til et "rassert" underliv rett etter en fødsel) vil ikke ha brukt tamponger rett etter en fødsel i hverfall, mye gørr som skal ut etter 40 uker med baby i magen he.he

Skrevet

jajaja skal ikke bruke no tamponger etter fødsel:) er bare at det er det jeg har brukt til mens og sånt før, ikke no særlig bind...

takk for gode svar.. hvor får jeg kjøpt saba`?

Annonse

Skrevet

Saba får du kjøpt feks. på coop obs eller andre vel assorterte dagligvare butikker..:->

Skrevet

åå så bra! takk!

Skrevet

nattbind etter fødselen hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...