Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Dette har skjedd hver dag den siste tiden, og jeg har prøvd å legge han før han blir trøtt,men da blir han hysterisk i vognen. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Han går fra å være smilende og glad til et hylende uvær. Det virker som om han har blitt vant til åbli trillet i søvne eller gått med. HUFF! Noen som har lignende erfaringer eller noen med tips til hva jeg kan gjøre? La han skrike en stund?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 han er bare 2,5mnd...... har du liksom ikke tid til å trille eller bære. la han skrike..... hallo.. hvordan mor er du da.... han trenger kos og nærhet. du skjemmer han ikke bort.
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Ikke bry deg om henne som svarte først. Mulig han er vant til å bli bært., det er jo deilig så han vil sikkert det. Hva med å prøve å sitte rolig med ham i armkroken i fem min før du prøver å legge ham? Det hjelper veldig på min, da blir han rolig og god i kroppen. Ellers vet jeg egentlig ikke. Prøvde ikke å venne min til bæring eller vugging, men han har jo vært veldig enkel å ha med å gjøre.
*1+1=2 små* Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 herregud for et svar da anonym folk må lære seg å holde kjeft hvis de ikke har noe pent å si! men til deg HI: kanskje du må legge han enda litt tidligere? Skifte bleie også legge.... har ingen gode råd, er så heldig at snuppa mi aldri er no vanskelig å legge
"gullet" Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 man må nesten bare prøve seg fram, når man endelig tror at man hat knekt koden, så forandrer de plutselig mønster, er bare sånn de små skjønne "trollene" våre er :-) min vil heller ikke ligge i vognen, men han roer seg etter ganske kort tid, jeg står å ruger på vognen hvis den er på verandaen. D har ikke noe å si om du lar han gråte litt, men ikke noe lenge, han er jo ganske liten.. men d r du som kjenner gråten hans best
Ung kvinne Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Han har nok funnet ut at det er ganske mye mere interressant å være våken enn å sove:) Det har min lille datter også. De små har uendlig med livsglede og elsker å være våken å oppleve nye ting - han blir nok sint for han ikke har lyst til å sove selv om han er dødstrøtt - han tror han går glipp av noe;) Men han er bitteliten da, han sovner vel ved puppen eller byssing?
Impulsiw Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Når min var 2.5 måneder sovnet han alltid ved puppen... og vi vugget litt vogn. Men nå er han snart 5 og legger seg ganske greit når jeg ser han er trøtt. litt småsurving i 5 minutter så sover han... Som sagt før her..du får ikke skjemt bort en så liten baby...med kos og byssing..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå