Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hvordan er dere med hensyn til lungekapasitet? jeg sliter til tider å gå opp en trapp, bli helt anpusten er nå i uke 19. Jeg vet jeg har litt levt blodtrykk 100/65, så av og til føler jeg, jeg vil besvime om jeg anstrenger meg. Tenker bare litt på hvor mye tyngre dette skal bli, eller hvordan er dere i form i siste halvdel av svangerskapet.? Litt skremmende at jeg får det slik, er godt trent og veier 75 kg nå har lagt på meg 6 kg.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Veldig mange som sliter med å bli andpusten etter bare små anstrengelser. Jeg har siden tidlig i svangerskapet pustet ganske tungt etter hver gang jeg gått opp en trapp eller en liten bakke. Har også hatt lavt blodtrykk i et par perioder og fikk da beskjede om å ha fokus på å drikke mye vann og spise lite og ofte. Det fungerte, blodtrykket ble bedre og jeg har ikke vært svimmel etter det, men andpusten blir jeg fortsatt (er i uke 30).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå