Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel i morgen du har termin så nå nærmer det seg (kanskje du allerede har født). Er så spent på å høre hvordan det går med den lille tulla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange takk =) Lillesnuppa ligger faktisk og sover fornøyd hos sin stolte mormor i dette øyeblikk! Hun ble født 15:05 i dag, er 48cm og litt over 3kg. Og selvfølgelig verdens vakreste =D

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta. Håper alt står bra til med mor og barn. Endelig har du blitt mamma Oh´rly, det må være en fantastisk følelse.

Skrevet

Vi har det fint begge to, og jeg klarer nesten ikke ta blikket fra denne nydelige lille skapningen. Det er helt uvirkelig at hun har vokst frem inne i magen min =)

Skrevet

Å... så fantastisk!

Gratulerer så mye. Håper dere får en herlig tid fremover, og at alt er bare bra med deg etter fødselen!

Skrevet

Åh, så deilig!!!!

Gratulerer så mye.

Kos dere masse, masse.

Klemmer fra

Skrevet

Gratulerer masse, tenk for en deilig vår:-)

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen til verden lille vakre jente :-) Gleder meg på dine vegne, Oh'rly

Skrevet

Det største mysterium er ikke mer

enn det: at en ørliten kropp

er våknet til jorden. Den nyfødte ser.

To luker i himlen går opp.

Selv fem-trinns-raketter og kjernefysikk

blir puslingers puslespill

når det nyfødte barn med et eneste blikk

beviser at Gud er til.

André Bjerke

Gratulerer - og velkommen vil verden!

Skrevet

Gratulerer! Dere får ha lykke til videre. Håper å få en oppdatering etterhvert om hvordan det går....

Skrevet

Gratulerer så inderlig mye! Det må være helt fantastisk. Høres ut som dere begge har det bra:-) Lykke til videre!

Skrevet

Åj, nå fikk jeg helt sug i magen :o) Jeg ser dere for meg begge to. Gratulerer så mye!!!!! Du må fortelle meg alt om fødselen ved en senere anledning. Gi lillemor en myk nuss på pannen fra meg :o)

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer!

Skrevet

Og tårene triller jammen her også: GRATULERER!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen, og det var et nydelig dikt Deneb! Blir ikke så rent lite rørt når jeg leser innleggene deres =)

De følelsene jeg får når jeg ser på det lille nurket er umulig å beskrive, men hadde jeg fått en liten prøvesmak før jeg begynte med dansketurene mine ville jeg nok ikke ha sagt at det fikk bære eller briste med det planlagte IVF-forsøket. Jeg kunne ha gått mange flere runder med usympatiske leger, mislykkede inseminasjoner, el-tester, flyreiser, sprøyter, GU'er og IVF-behandlinger for å få en premie som dette.

Lykke til alle gravide og prøvere, vit at det er verdt alt strevet =)

Klem fra den nybakte (og lettrørte) mamma Oh'rly

Skrevet

Gratulerer så mye, og velkommen til verden lille pike....

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille:)

Skrevet

Hipp hurra for dere! Gratulerer så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...