Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hei, finner ikke disse ordene i ordboken min, noen som kan hjelpe meg? Takk takk!
xika Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hei. Tror halsbrann er: acedía, ardor del estómago... Håper det kan hjelpe deg.
xika Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Hei. Noen som vet om et bra tips mot halsbrann? Noe på la farmacia som gravide kan ta? Får ikke sove på nettene lenger pga dette. Har forsøkt med alle kjærringråd som finnes, men det hjelper ikke
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei xika, Hvordan går det? Har du fått tak i noe enda? Jeg tar Almax 500, holder stort sett med en av gangen og de fungerer kjempebra. De kan suges eller tygges. Varmt på Mallorca? I Barna er det hett om dagen også!
xika Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Her er det veeeeeeeeeldig varmt... Helgene tilbringes i havet og ukedagene trives jeg best på kontoret i AC;) Men ellers går det jo bra! Har begynt å få en fryktelig hjemlengsel i det siste. Savner mine norske venninner veldig nå. Det er vel litt hotmomer som styrer... Vurderte om jeg skulle ta en rask tur til Norge, men orker ikke helt fly nå. Vet ikke hvor lenge man får fly heller... Nå har jeg 12 uker i gjen. Du må jo begynne å nærme deg termin nå? Eller? Jeg fikk tak i noe som heter neutrACID på apoteket. Skal være naturmedisin og helt ok for gravide i følge apoteket. (skal dobbelt sjekke med legen neste uke) Det smaker kjetting, men funker så det er det viktigste:)
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2008 Ja, ta deg en tur hjem, det er bra! Jeg har termin om 6 uker så ikkenoe mere flying på meg, men du kan fly frem til uke 36 med leges skriftlig anbefalning frem til uke 36, men det må du også kryss-sjekke med flyselskapet, det er forskjellige regler hos dem også. Tror generelt at du må ha brev fra legen f.o.m. uke 30, så du har jo et par uker på deg! Jeg var hjemme for en mnd siden, har hatt besøk at to venninner pluss ei av mine beste norske venninner bor i Valencia og jeg var der forrige helg. I tillegg har mamma og ei av søstrene mine vært her nå i to uker så jeg har fått dosen min frem til fødselen tror jeg ;-) Men jeg har også savnet søstrene mine mye siste halve året, spesielt etter at jeg var hjemme sist. Og så føler jeg at jeg tar fra dem litt av gleden med å skulle bli tanter ved å ikke la dem ta del i mer av graviditeten og når lille baby kommer. Ikke alltid like artig å bo ute nei. Men det er kort vei hjem da! Du får bestemme deg fort, det ordner seg nok! Klemmer!
xika Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Hei. Det blir nok ikke noen tur til Norge på meg heller før etter at den lille har kommet. Orker rett og slett ikke, så da får jeg heller sitte her i min hormonelle hjemlengsel å synes synd på meg selv;) Nei da, det er ikke så ille. Heldigvis kan man snakke med folk pr telefon, hoy en dia;) Så er det kun et par uker til jeg får besøk hjemmefra, så jeg skal nok holde ut. Lykke til fremover. Du må si fra hvordan det går! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå