Gå til innhold

er det flere i magen eller?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 7 og buksene min begyner å bli trange i livet. er veldig kvalmen i dette sangerskapet var ikke noe kvalm i sist.

eg har ikke lagt på meg noen kilo men har fått en kul på magen, men har sikker blitt tynere andre plasser, for eg går kvalmen hele dagene.

kos var dere i begynelsen av svangerskapet? fikk dere kul på magen veldig fort? eller kos fant dere ut at dere ventet flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv oppdaget vi tvillingene på tidlig ultralyd i uke 6. Hadde gått på hormoner og bestilte time hos min gynekolog for UL så fort testen viste at jeg var gravid. Magen kom noe tidligere denne gangen enn forrige, begynte med mammabukser i uke 10.

Ellers er det nok ganske vanlig å begynne å lurer på om det kan være flere der inne hvis magen kommer veldig tidlig og svangerskapet skiller seg mye fra første gangen. Enkleste og raskeste veien til å få et svar på om det er en eller flere der inne er nok å bestille time til privat ultralyd.

Lykke til og velkommen til oss her inne hvis det viser seg å være to eller kanskje flere der inne ;)

Skrevet

Hihi... Starten var rimelig lik som den du beskriver ja. I tillegg var jeg sååååååååååååå sliten hele tiden. Ga seg heldigvis i uke 14 ca. Er nå i kjempe form. Har malt trappegangen min i påsken, holdt på i timesvis, uten ubehag! Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...