Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jenta mi bare sutrer og sutrer og sutrer. Jeg vet hva som er galt da , pappan er ikke her. han jobber normalt kvelden og har vært hjemme i pappapermisjon en stund, så ho er vant til at vi begge er her. Så når en av oss forsvinner ut en tur så blir ho veldig urolig. Pappan gikk klokka 8 og ho har vært sur siden, krabber bort til døra å roper på han med gjevne mellomrom og eller finner ingenting moro eller underholdene. Ho var kjempetrøtt til sovetid men så sint for at ikke pappa var her at det tok en time å roe ho ned nok til at ho sovna. Og så sov ho bare en time og vokna like sur og grinete. (pleier bare å legge ho så sovner ho av seg selv, og sover 3 timer.) Pappan skulle vært hjemme nå da men ringte å sa han måtte jobbe enda lengre da de ikke var ferdige............... Greit nok det men syntes så synd på lillefrøkna som er så urolig. Vanskelig å forklare for en på 11 mnd at pappa kommer etterpå.
Stratos med 3 barn Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Har du prøvd å gå ut en tur å finne på noe annet?
petite fleur Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Enig med stratosen, det beste er sikkert å aktivisere henne slik at hun får noe annet å tenke på ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Joda har prøvd å aktivisere henne hele dagen, gå tur kan vi ikke. Jeg har sterke bekkensmerter og der er nesten umulig å komme noe sted med vogn i denna snøen. Nå har ho endelig sovna igjen så håper jeg at ho våkner uthvilt og i bedre humør. Uff ho må jo bare bli vant til at begge ikke er her igjen, for vil jo ikke være sånn at vi begge er hjemme hele tiden. Ho er foresten like ille om jeg går som når pappan går da, så er likt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå