Gå til innhold

Hva får babyene deres til å stråle mest!

Anbefalte innlegg

De er jo så vidunderlige disse smilene. De lyser opp hele verden!

Men hva smiler deres babyer mest av?

Min lille gutt smiler med hele ansiktet og spreller med kroppen når vi synger "Dyrene i Afrika". Når han står et lite sekund på sine egne ben mens jeg holder han kommer det også et vanvittig stort smil frem, veldig stolt og blid. Så har vi puppe-smilet. Når han er ferdig med å drikke, eller bare tar en pause, titter det lille ansiktet frem og smiler så jeg blir helt satt ut...... Heldigvis smiler han veeeeldig mye av stort sett atlt!

Fortsetter under...

Hehe, puppesmilet har vi her også! DA er hun virkelig fornøyd! hihi.. Og når vi lager prompelyder,- det er morsomt det! Hakuna matata fra løvenes konge er kjempe gøy å høre på, og når jeg sier med mørk stemme at jeg kommer å tar henne, for å så nusse henne,- da venter hun i spenning, knyter hele seg mens hun stor smiler og ler. hehe.. de er jo så søte disse små :-)

alt av lyder er gøy her! prompelyder, plystring, etc!

og så ler hun vanvittig mye når vi hopper med henne, og kaster henne litt rundt!

(veldig forsiktig, da! med godt grep om nakken, så det blir ikke nakkeskade, akkurat!)

og puppesmilet har vi og!

og møtemennesker smil! elsker oppmerksomhet!

Smiler bare av tanken på disse vakre smilene hennes;)

Liller er begynt å bli svært kilen på sidene og på ryggen og halsen! Så hun skrattler når vi herjer og kiler henne:) Samme når vi danser og synger for henne!

Puppesmilet her også.

Nydelig og ubetalelig! Gjør den verste dag helt strålende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...