Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser at jeg har samme foreløp som deg...

Jeg og har nok fått mensen, men kommer nok til å teste i morgen jeg og, selv om jeg vet nok hva svaret blir...

Har aldri opplevd å få en positiv test, så vet ikkje hva jeg går glipp av... ;)

Hvor mange ganger har du prøvd? Dette er mitt forste forsøk..

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Pedrine..

Det var trist å høre at du også har fått mensen..

Jeg vet jeg har fått mensen nå, men jeg har fortsatt et lite håp,.. Dumt.. men greier ikke la være før jeg får negativt svar.. som vanlig.. :(

Jeg har heller aldri vært gravid.. Vi har prøvd i over 2 år, snart 3 år nå.. Og dette er mitt første forsøk.. Jeg fikk 2 egg på frys.. så nå blir det vel fryseforsøk neste gang.. Er egentlig klar til å komme igang fortest mulig, men må jo vente ett par mnd har jeg forstått..

Klem =)

Andre gangen gjelder!!

Skrevet

Hei!

Jeg og vet at jeg har fått mensen, men.....

Vi og har prøvd i snart tre år, og jeg har en kronisk sykdom som gjorde at vi måtte vente litt før vi kunne sette i gang, og min samboer har operert, så hadde jo håpet og trodd på at dette skulle gå bra!

Var så heldig at jeg fikk 4 egg på frys, så da er det bare å vente til vi får starte med det, får ringe klinikken i morgen for å høre hvor tid det kan eventuelt skje...

Hvor hører du til? Jeg hører til i Haugesund.

Andre gangen som gjelder og alt ordner seg for snille piker ;)

Klem

Skrevet

Hei igjen!

Jaja, da har jeg testet, og den var selvfølgelig negativ, kom egentlig ikke som noe sjokk!

Snakket med klinikken og fikk beskjed at jeg skulle ringe inn neste mens, og kunne da ha første fryseforsøket. Gleder meg til det, det var jo ikkje så veldig lenge å vente....

Hvordan har det gått med deg?

Klem

Skrevet

Jeg har også testet nå, og fikk det samme resultatet som deg... :( Og som du skriver var det ikke veldig overraskende..

Jeg kunne tenkt meg å startet med en gang.. men å vente til neste mens er jo ikke så lenge.. Har ventet lenger før... hehe..

Håper bare tiden fyker avgårde slik at vi kommer igang.-. Kanskje det blir tvillinger på oss.. Det hadde vært morro!! :)

Lykke til Pedrine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...