Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 hvordan fant dere ut at dere var med tvillinger? hadde dere no misstanker før dere var på ul??
ceso Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 jeg hadde en bitteliten mistanke siden jeg var blitt så stor så fort, men fikk beskjed av alle jeg luftet det til at det var fordi det var så liten tid siden forrige svangerskap. Jeg fikk greie på det hos jm dagen før ul jeg da. Litt nervøs og dårlig med søvn den natten ja... jeje
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Gikk på hormoner for å bli gravid og bestilte derfor time for privat UL så fort hjemmetestet viste gravid og jammen var det to små troll der inne. Hadde ingen misstanker om at det var to, men det var ju veldig tidlig - uke 6. Men jeg burte kanskje vært mer forberedt da risikoen for at det blir tvillinger er større når man fått hormonbehandling.
Annkimor Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Bare visste det liksom inni meg... Hadde stor mage fort også da... Men på ul. følte jeg bare at misstanken ble bekreftet. Ble egentig ikke overasket! Rart med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå