Gå til innhold

tiny love babygym, litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som hvet om disse må kjøpes på nette eller finnes de i butikker som reflex og barnas hus? noen håp om og finne det der?

ellers så lurer jeg på om det er noen som hvet om store babygymmer med en stor matte.? den vi er så smal at jenta vår ikke får snudd seg på den og blir bare sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Tinylove babygym på Babyshop i Fredrikstad. Kanskje de har det på andre Babyshop'er også?

Er i hvertfall veldig fornøyd med den vi har. Vi kjøpte typen Gymini Duet. Jeg kjøpte en lilla elefant utenom og hang den på. Den er lillegull på 9 uker kjempefasinert av!!!

Skrevet

Vi fikk en i gave til jenta. Den var kjøpt på Fru Lyng. Har sett en type på Barnas Hus også.

Skrevet

Vi fikk vår i gave, den var kjøpt på reflex for 799,-

Skrevet

Vi kjøpte på Riktige Leker i Vika i Oslo

Skrevet

vi har tiny love baby gym,(jungel- varianten) fikk den i gave, men har sett den på babyshop, barnevognhuseyt rudo. kanskje leketøysforretninger?

vår er ca 75*90, syns den er passe str. hun kan rulle rundt og dro seg hit og dit. jeg har den oppå en sånn stor matte i tillegg da, det hjelper jo på. fikk sånn stor matte til jul, fra babyshop el no, som reflekterer varme. kjekt å ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...