Lillemor i magen <3 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er det noen her som har fått hormonhjelp for å bli gravid? Hva slags medikamenter bruker dere og hjelper det????
Veslesnuppa Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har tatt 4 Pergokurer.Skal hjelpe til å få eggløsning,men hjelper desverre ikke alle. Tester hver dag etter EL jeg nå,men har hitill ikke funnet den:( Legemiddelet heter Pergotime.Hør med legen din:)
jåsjenta Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Pergotime og metformin. Pergo for å få fart på el, og metformin som hormonstabiliserende.
lindynatt Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Pergo, metformin, puregon og menopur har jeg fått. De to siste kommer i sprøyteform.
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 pergotime her oxo...har gått på utallig kurer både enkle og dobble i ulike perioder og har skikkelig EL men ingen graviditet ennå mannen er frisk.
Lillemor i magen <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Kjempefint å få høre hva andre bruker. Skal til legen i begynnelsen av april og er veldig spent på hva hun råder meg til. Er litt redd for at hun ønsker at vi bare skal fortsette å prøve videre og at hun ikke tar bekymringene mine på alvor. Har en 3 år gammel sønn fra før...men nå ønsker vi oss veldig nr.2. Har prøvd i 9 måneder nå.....og merker at jeg blir så stressa av at det ikke skjer noe. Men det blir vel til slutt.....ja ja....godt å lufte noen tanker uansett:) Får nesten litt dårlig samvittighet også da....da noen av dere andre har prøvd i årevis og kanskje ikke har barn fra før....... Stå på alle jenter der ute!!!!!
Lillemor i magen <3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Hvor lang tid hadde dere prøvd før dere fikk hormonhjelp??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå