Gå til innhold

smertelindring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en ganske tøff fødsel sist,hadde ganske sterke tulle kynnere en hel uke før som holdt meg våken dag og natt.fikk en sovetab og petedin sprøyte på føden natta før fødselen,men det funka ikke i hele tatt.Så helt utslitt fikk jeg epudiral da jeg hadde 6 cm åpning,det var befriende for en liten periode,kjenner jo riene,men ikke smerten.men den blir jo slått av ved full åpning.Men ettervirkningene av epudiralen gjør at jeg ikke vil ha det igjen.For jeg klarte ikke å stå på beina etterpå og ikke klarte jeg å tisse på et døgn(det var veldig ekkelt,så de måtte ta urinen min)Jeg bristet halebeinet under fødselen og fikk helvetesild pga svangerskapsforgiftning under fødselen og som gikk på etterpå.Så det var tøft og en grunn til at det også har gått noen år.men heldigvis glemmer man når man ser hvilket vidunder som kommer ut av alt:)gruer meg ikke til fødselen og vet ikke hva jeg ender opp med under fødselen,men tror nok jeg skal klare meg uten endel smertelindring jeg og.men kan ikke tenke meg badekar i grunn.eneste jeg tenker er at jeg ikke vil ligge så mye under fødselen som jeg gjorde sist.og heller tror jeg nok ikke jeg vil ha noen til å stikke nåler i meg akkuratt da;)Tror man bare må ta det som det kommer jeg og se,for hver eneste fødsel er jo forskjellig:)

Hadde en tøff fødsel sist som endte i narkose og keisersnitt. Hadde bestemt meg for akupunktur og varmt bad den gangen men endte opp med hele pakka. Og har bare en ting å si om denne gangen hvis det ikke blir snitt nå også: GIVE ME ALLE THE DRUGS :)

Husker spesielt lystgassen, den hadde jeg lyst å ta med hjem og var livredd for at det skulle blir tomt...he he

Annonse

For øyeblikket tenker jeg at et varmt bad og akupuntur er noe jeg kunne tenke meg. Kanskje lystgass blir sktuelt, men litt blandede opplevelser fra folk. Noen liker lystgass, mens andre blir kjempe kvalme av det.

Håper på å klare det uten smertestillende. Er ganske bestemt på det, men må man så må man. Ikke noe svakere kvinne av den grunn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...