Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Vi driver å ser på muligheten for å bygge hus på vår egen tomt og har falt så for et hus som heter Nukleus. Men vi har ingen peiling på hva dette huset koster å sette opp. Og jeg er så utålmodig, skulle ha visst ca pris.. Noen som kan hjelpe meg med dette??
atsjo Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jepp! vi har den. Har lyst å bygge hus selv:) Dette står i vår katalog, men vi er fra vestlandet da, muligens forskjellige priser? Dette står under huset Nukleus; Vanlig basis 1.605 000, uten grunnmur og betong, før egeninnsats. Comfort pluss 1.733 000, pakke for økt energisparing og velvære.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Åå, tusen takk!! Hva innebærer comfort pluss da? Hvilket hus tenker dere på? Har blitt skikkelig forelska i det Nukleus huset, vi.
atsjo Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Dette står om komfort pluss: pakke for økt energisparing og velvære. Inkluderer bl.a. ekstra mye isolasjon i tak og vegger, vinduer med høyere isolasjonsevne og balansert ventilasjonsanlegg med varmegjenvinning. Vi har bestilt mange huskataloger, men finner liksom ikke drømmehuset,hehe.. Tror jeg er litt kravstor på hvordan jeg vil ha det også. Likte litt scorpio, men alt for dyrt. Nesten 3 mill. Nukleus huset var jo tøft, litt anneledes en mange andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå