Løvejenta_83 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Etter mye om og men har vi kortet ned vår eviglange liste over navn, Storebror heter Markus, kan dere hjelpe med å rangere/kommentere desse navna vi har på lista? Emil Emil Nikolai Kasper Patrick Nikolai Hannah Hannah Serine Hannah Celine Hannah Emilie Malin Leah Isabell Aurora Sarah På forhånd takk:-)
<3 lykkeliten <3 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 De navnene jeg synes passer best sammen er Markus og Kasper Markus og Aurora.
dumme mamma Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 1. Nikolai 2,Kasper 3. Patrick 1. Mailn 2. Hannah 3. Sarah
mini82 Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Markus og Emil Markus og Nikolai Markus og Aurora Markus og Sarah Markus og Hannah
Vannmann35 Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Emil - helt ok, litt lei det (kjenner 5) Emil Nikolai - kjente en Nikolai Emil - pøbel.... Kasper - lei det, kjenner 2 + hardt navn Patrick - liker ikke, tenker på patter... + hardt navn Nikolai - helt ok, litt oppbrukt + rampenavn... (Rampene på skolen var Nikolai, Daniel og Christer... ) Hannah - fint, men temmelig oppbrukt Hannah Serine - klinger fint sammen Hannah Celine - liker ikke Celine så godt... Hannah Emilie - to oppbrukte navn... Malin - ok Leah Isabell - klissete + for typisk poppis Aurora - koselig, men litt tungt Sarah - gørrkjedelig og oppbrukt! Beklageligvis ikke mye bra respons fra meg... Vill nok valgt Kasper og Aurora hvis jeg måtte velge.... (Kjenner for øvrig to brødre på 4 og 2 år som heter nettopp Markus og Kasper...)
nussie Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Aurora selvfølgelig(siden datteren min heter det:) Liker også Hannah Emilie. Ellers Emil og Kasper:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Liker ikke dobbeltnavn så godt, men liker egentlig alle navnene dere har valgt bortsett fra Patrick, ligner for mye på paprika. Er ikke så begeistret for Serine og Emilie, men syns ikke det er stygge navn. 1. Emil - søtt, liker det veldig godt 2. Kasper - fint 3. Nikolai - fint 4. Emil Nikolai - liker navnene bedre hver for seg 5. Patrick - liker ikke i det hele tatt 1. Leah Isabell - liker Leah og Isabell kjempe godt, men helst hver for seg. 2. Hannah - veldig fint 3. Sarah - litt oppbrukt, men fortsatt veldig fint 4. Aurora - fint 5. Malin - veldig populært på 90 -tallet, men fint 6. Hannah Celine - to fine navn, men liker de best hver for seg 7. Hannah Emilie - Hannah er fint, Emelie helt ok 8. Hannah Serine - Hannah er fint, men liker Serine minst av alle jentenavnene dere har valgt.
prebs Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Rangering. 1.Nikolai-flott 2.Emil-flott 3.Kasper-koselig 4.Emil Nikolai- flott, men bedre hver for seg. Men absolutt ok. 5.Patrick- liker ikke 1.Sarah- flott, ville kanskje skrevet uten H 2.Aurora-nydelig 3.Hannah- vakkert, ville kanskje droppet H til slutt 4.Hannah Emilie- flott 5.Malin- fint 6.Hannah Serine- koselig 7.Hannah Celine- liker ikke så godt Celine 8.Leah Isabell- liker ikke Konklusjon: Nikolai, Emil eller Kasper til gutt. Sarah, Aurora eller Hannah til jente
januarsurprise Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 1) Markus og Kasper/Casper 2) Markus og Nikolai 3) Markus og Patrick (Hvis det er lov å komme med et eget forslag/variant av Nikolai: Markus og Olai) 1) Markus og Hannah 2) Markus og Aurora 3) Markus og Sarah (Her vil jeg gjerne slå et slag for alternativet Markus og Iselin
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Jeg "stemmer" på Patrick og Malin! Synes de passer fint med Markus Emil - kjempefint navn! Var lenge favoritt hos meg, men det er blitt så vanlig at jeg er litt lei det. Emil Nikolai - kjempefint det og. Likte kombinasjonen Kasper - liker det ikke. Litt hardt syns jeg, og kjedelig. Patrick - likte ikke det før. Men jeg har fått en gudsønn med navnet Patrick, så jeg har vent meg til det og syns det er kjempefint nå Nikolai - fint og søtt Hanna - kjedelig Hanna Serine - Hanna blir litt mindre kjedelig med et navn til, og denne kombinasjonen var fin. Hanna Celine - helt ok. Hanna Emilie - søtt og pent. Malin - kjempefint! En av mine favoritter Leah Isabell - er ikke så glad i de navnene, men sammen ble det fint. Aurora - ikke så fint. Sara - helt greit.. Lykke til!
Løvejenta_83 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2008 Takk for mange gode bidrag, mine egne favoritter er Emil/ Emil Nikolai på gutt og Hannah Serine eller Hannah på jente.. er litt for dobbeltnavn dersom det blir jente, fordi eg sjøl har det:-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Av dobbeltnavna liker jeg Emil Nikolai best, men er litt lei Emil, har uheldigvis blitt et utrolig populært guttenavn:-( Men det er en fin kombinasjon. Hannah Serine er helt nydelig, liker Hanna (ville skrevet det slik, skjønner ikke hva man skal med den H-en) godt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Første innskytelse er ofte best: Markus og Emil Markus og Malin
Troillpia Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Hei! Mange fine navn her! Mine favoritter er: Emil Nikolai og Leah Isabell :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå