Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei jente på snart 5 mnd som må ha mat tre ganger om natten, ville dere prøvd med litt MME på kvelden for å se om hun sov noe lenger en 3-4 timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det ville jeg gjort.

jeg har ei tulle på 2 mnd, hun våknet også hver 3 time og jeg gav henne mat, men så en natt gav jeg henne bare tuttien og d holdt, hun sovnet og sov nye 3 timer, gav henne tuttien igjen og hun sovnet... så med henne varr d bare vanen og våkne... nå sover hun 8-9 timer i strekk om natta, jeg er kanskje borte en gang og gir tuttien. fantastisk.

Skrevet

Hei jeg har en gutt på 5 mnd og han har hatt en tendens til å amme litt mange ganger om natten. Jeg har startet så smått m grøt, men da han ikke er så begeistret for konsistensen så blir det kun m noen små teskjeer. Men så oppdaget jeg at han egentlig bare vil puppe og bruke meg som smokk. Nå legger jeg han rundt 20 og når han våkner rundt midnatt får han ikke pupp. Jeg tar han opp og synger litt også legger jeg han ned igjen. Da klarer han faktisk å sove til 03. Da får han jo selvsagt pupp, men det beviser at han ikke trenger mer mat om natten. Han bare krever puppen som kos og smokk.

Det er absolutt ikke noe galt m å bruke MME om kvelden for det metter mer, men du kan jo også prøve å "nekte" pupp når hun våkner etter 3 timer. Bare tull at de trenger så mat hver 3-4 timer om natten når de er 5 mnd.

Lykke til.

Skrevet

jeg har hørt at etter at barnet er fylt 4 mnd og trenger mer mat, er det bedre med tilvenning av grøt enn å gi MME. Men dette avgjør du, er ikke sikkert at han vil ha grøt, men du kan prøve med det..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...