Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg ble sydd en del etter fødsel, det er nå fire uker siden og jeg syns fortsatt det kjennes litt vondt. Lurer sånn på om underlivet er "back to normal" etter de seks ukers barsel.. Noen med erfaringer?? Føles samleie slik som før? Er det vondt?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Etter første fødsel hvor jeg ble sydd i begge retninger hadde vi ikke sex før det var gått nesten 3 mnd... Men da var det ikke vondt, bare sørg for et godt forspill først så du er helt klar, bruk evt glidemiddel. Og jada, selv om underlivet nok har forandret seg litt etter all syinga er sex akkurat like godt som før, for oss begge ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg ble også sydd, men vi hadde sex etter 3 uker... Og det gikk fint det, men nå som østrogennivået er kjempe lavt merker jeg at jeg trenger glidemiddel under samleie. Kjennes også som om jeg har blitt noe trangere etter fødsel. Noen som har følt det sånn?
gladogspent Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg ble klippet pluss sugekopp under fødsel. Hadde sex første gang etter 3 uker. Det gjorde vondt. Og jeg merker fortsatt arret nå etter over 5 mnd, men det blir stadig bedre, så jeg ser lyst på det:). Men nå ble det nok noen sting på meg også, fordi jordmor hadde først en sløv saks, noe jeg tydet som at det ikke ble ett rett kutt...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Vi hadde sex etter 3 uker. Var litt ømt, men det gikk seg til. Nå -4 måneder etter fødselen, er det langt bedre. Vi har et bra sexliv. Men innimellom kjenner jeg på en måte litt stikking inni der. Det er ikke særli godt. Noen andre som har følt det sånn? Vi må være forsikti hver gang sånn til å begynne med for at det ikke skal bli vondt.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 ble sydd både inni og utenpå (sugekopp) og etter snart 5 mnd kjenner vi arret innvendig som en liten fartsdump på en måte... men glidemiddel er kjekt å ha! var ganske ømt de føste gangene, men blir bedre med tiden syns jeg nesten kjennes trangere ut nå en før fødsel faktisk.. det går seg til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Jeg fødte for 4 måneder siden og jeg kjenner goså sånn stikking når jeg har sex. Det minner meg veldig om slik det føltes når jeg ble sydd. Synes også det kjennes trangere ut, men det kan jo være fordi man er tørrere? Tror mye av det er psykisk kanskje? Merker at jeg spenner meg en del enda jeg, tror jeg har blitt traumatisert av fødselen Er det noen her som vet om 4 måneder er veldig lenge å føle det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå