Lykken_er_tre Skrevet 24. mars 2008 #1 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg er ikke redd for hva fødselen kan gjøre med med meg...Om jeg skulle bli nervøs så tenker jeg bare på alle de mest pinglete jentene jeg vet om som har blitt mamma og om de har klart det så klarer f... meg jeg også det... Men.. For ca 5 år siden jobbet jeg sammen med en som var gravid...hun hadde ett helt normalt svangerskap og alt var i beste orden.. Hun var hos jordmor rundt termindatoen og alt var fint..så gikk hun en uke over termin, tilbake til jordmor..og da fikk hun beskjeden...ingen hjertelyd. Full panikk..alt gikk galt og hun mast veslejenten sin... Jeg klarer ikke slutte å tenke på dette...det har fulgt meg gjennom hele svangerskapet og blir mer og mer stresset for å miste barnet mitt jo nærmere terminen min jeg kommer... (2 mai..ikke lenge til..) En er som regel mest redd for å miste barnet det første trimesteret, men jeg er mest redd nå på slutten..... Kan ikke tenke meg noe verre enn å måtte føde ett dødt barn... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137222740-ikke-selve-smerten-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå