Ajo22 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg testet på rugedag 8 og den var negativ. Dumme meg, men ble små gal i hodet. Er det noen som har gjort det samme, men har opplevd at testen var positiv på dag 14?? Eller er det dødsdømt denne gangen tror dere? Takker for svar!
74skytte Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Har ikke opplevd det, men det er en grunn til at man skal vente med å teste til dag 12-14. ;-) Det kan fortsatt være håp. Noen produserer hcg seint. Lykke til! :-)
Kanskje i år? Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Testet også før jeg skulle ved sist fryseforsøk, og har lovet meg selv å ikke testet før tiden neste gang(vi får se når tiden kommer). Testet negativt på dag 11 og testet så positivt på dag 14. Lykke til!
Kleint Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Takk dere to for svar. Ja, det er som du sier en grunn til at man skal teste på dag 12-14, så da får jeg roe meg nå, og ta en test på dag 14:) Byttet nick, er tidligere Ajo 22! Men da kan det kanskje være et lite håp likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå