Gå til innhold

når merket dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når beg magen deres å vokse?? jeg er snart 16 uker og er så redd for at det er noe siden magen ikke har vokst.. men er vel kanskje normelt at det tar lenger tid når men er veldig overvektig med mye mage fett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første så fikk jeg ikke mage før jeg var 6 mnd. Ved andre og tredje kom magen litt tidligere. Det er så forskjellig fra person til person så du trenger ikke bekymre deg. Det er helt normalt.

Skrevet

Brukte de vanlige buksene mine fram til jeg var over halveis. Ikke noe å bekymre seg over. Snakk med lege eller jordmor hvis du ikke finner roen!

Skrevet

Hei.

Med min første gikk jeg med mine gamle bukser til jeg var 5.5 mnd på vei. I dette svangerskapet er magen kommet mye tidligere, er 17 uker nå å har vokst ut av alle buksene, men d er nok fordi jeg venter tvillinger denne gangen.

Skrevet

Jeg er snart 7. fullgåtte måneder, og bruker stort sett de samme klærne som før jeg ble gravid. Dongeribuksene måtte jeg tidlig legge til side, men andre bukser går greit enda (dressbukser på jobb o.l). Er veldig overvektig og har allerede lagt på meg snart 15 kilo i svangerskapet, men har ikke "gravidmage". Jeg ser rett og slett ikke gravid ut, bare feit.

Skrevet

hei, jeg er i uke 20 og jeg har så vidt fått mage...jeg bruker fortsatt de fleste av mine vanlige klær fortsatt. bare noen som er veldig høy i livet, som er blitt lagt bort. dette er min andre, så jeg hadde trudd at magen kom fortere denne gangen, men den gang ei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...