Gå til innhold

Har ei litt fortvila og frustrert datter på fanget mitt nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 8 mnd. og kommer seg bare bakover på gulvet. Dette har hun holdt på med lenge og jeg merker nå hvor fortvilet hun blir for at hun ikke kommer seg fremover.. Kan jeg hjelpe henne på noe vis? Er litt kjipt å se på henne streve så fælt uten at noe funker... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lite med råd egentlig da jeg har det samme problemet selv.

Men, jeg har funnet ut at viss jeg legger ham på et underlag som ikke er glatt fx et stueteppe så prøver han etterhvert å ta knærne opp under magen og det ser ut til at han syns det er en ny spennende måte å bruke kroppen på om ikke annet.

Skrevet

ååå det er aaaakkuratt som jenta vår det. hun er oxo 8 mnd og kommer seg bare bakover i hennes store fortvilelse..

hun prøver oxo å komme seg opp i krabbestilling men klarer det ikke fordi beina sklir bakover istedenfor..

jeg har prøvd å sitte bak henne og dytte beina hennes opp mens hun ordner med armene selv.

setter jeg henne i krabbestilling så står hun der en stund og legger seg ned igjen.

jeg veit ikke hva vi kan gjøre for å framskynde dette litt..

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg kan si for at det skal hjelpe, men jeg tror nesten at man bare må vente. Når det kommer så kommer det raskt. Og barn utvikler seg i forskjellig tempå. Når de står på alle fire kan det ta alt fra to uker til 2 mnd før de krabber fremover.. Noen barn krabber jo aldri..

Åler jenta di seg fremover forresten?

Jenta mi gjorde det nemlig, helt til hun klarte å krabbe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...