Gå til innhold

Jeg finner ikke resepten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg. tenkte jeg skulle bestille resten av medisinene i morgen, men jeg aner ikke hvor den er blitt av:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må ta kontakt med klinikken du tilhører og få de til å sende en ny resept. De er ganske strenge med å faxe over resepter,men tror de i nødstilfeller kan gjøre det.

Skrevet

Tenk, tenk, tenk :) Du har sikkert lagt den på et lurt sted :) Hehe

Du har ikke et sted der du legger viktige papirer? Hvis ikke er det vel sikker mulig å ringe klinikken i morgen og få de til å fakse over ny resept til apoteket. Evt sende deg en ny

Skrevet

jeg har tenkt å letet alle mulige plasser hvor jeg tror den kan være. har vert mye reising og pakking den siste tiden så jeg føler at jeg ikke har kontroll på en dritt her jeg sitter. Aner ikke hvor den kan være rett og slett. Skal lete i bilen så snart min mann kommer hjem, men tror ikke den er der.

Men med det samme jeg har dere på tråden. kan jeg berre gå å kjøpe sprøyter og nåler på apoteket når det passer meg, eøøer m dette og bestilles, eventi\uellt resept på dette også

Skrevet

Sprøyter og spisse kan man kjøpe på apoteket ja. Trenger ikke resept på det.

Skrevet

takk:) Går du på menopur?

Skrevet

Hei igjen

Jeg gikk på Gonal-f så slapp å kjøpe sprøytespisser,

hadde bare sprøytepenner.

Har du kun gått på menopur? Eller har du også prøvd gonal-f?

Tenkte til mitt neste forsøk å spøre om jeg bør gjøre noe annerledes

med medisiner,vet du om man har større sjanse til å produsere egg med menopur?

Lykke til med letingen;o), vet hvordan det er man klarer ikke å samle en tanke når man er igang på medisiner.............

Skrevet

Jeg skal gå på menopur 300 og puregon 150. jeg mener å huske at nåre man går på menopur så får man mindre egg, men bedre kvalitet, menn jeg er ikke sikker

Skrevet

Det hørtes interessant ut,siste forsøk nå fikk jeg ut ganske mange egg 11 stykker men bare 3 egnet seg til å sette inn........Og flere av eggene hadde ikke god nok kvalitet til å settes inn

Hmm-må nok spørre og grave litt ja;o)

Skrevet

jeg har av en elelr annen merkelig grunn høy FSH, noe som da kan viise at eggene er av dårlig kvalitet og/eller lite antall egg. derfor går jeg på dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...